woensdag 24 augustus 2016

Pop-up: V-vouw

In mijn vorige bericht gaf ik uitleg over de parallel vouw. Waar de parallel vouw meer is om een blok te vorm voor verhoging en op 90 graden kaarten werkt, is de V-vouw meer als steun om figuren te verzetten. Bv. Als je een figuur hebt dat je helft buiten een kaart wilt wanneer je dit openen, maar netjes verstopt wanneer die dicht is.

V-Vouw
Hier is een paar close-up foto's.

Boven aanzicht

Boven aanzicht 

Achter aanzicht

Voor de uitleg heb ik een video:


"Beweging binnen in een kaart is de verstopte weergave van een interactieve kaart"

Auteur: Sandie van der Graaf

4 opmerkingen:

  1. Binnenkort uitproberen. Tip: tekst iets langer laten staan. Ik zat te kijken naar het filmpje en daarna na de tekst hihi en weg was tekst hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hahaha sneller lezen of pauzeren Danielle... Maar je heb gelijk, Ik zal dit meenemen in het volgende video.

      Verwijderen
  2. Hoi hoi Sandie,
    ook weer mooi zo met dat vlindertje in de vouw,
    heel leuk zo een V-vouw,
    ik heb de film ook een paar keertjes stilgezet om de tekst te kunnen lezen....hihihi
    Heel mooi resultaat!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Martha,

      Ik zal met de volgende video probeer de tekst wat langer zichtbaar te maken. hihihi

      Verwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===