maandag 23 januari 2017

Diy Chrystal card set van Craft Sensations

Afgelopen zaterdag vond ik deze Diy Chrystal card set van Craft Sensations bij de Action.

Inhoud verpakking
Wat mijn aandacht trok was het witte potlood waar je de steentjes mee kunt op pakken. Het setje koste 0.75 cent.

Inhoud

  • 1 voorbedrukte kaart (15 cm x 15 cm) 230 gsm
  • 1 enveloppe 130 gsm 
  • 6 verschillende gekleurde steentjes
  • 1 magische kristal pen waarmee je de steentjes kunt oppakken
  • 1 ondiep bakje om kleur voor kleur in te doen.

Op de aller eerste foto zie je de inhoud van verpakking. De foto die daarna volgt zie je een close-up van het steentje aan het potlood


Potlood om steentjes te plaatsen

Een duidelijke beschrijving, wat je moet doen om de steentjes op de kaart te plakken, zie je op de achterzijde van de verpakking..

Het voorbeeld toont hoe de kaart eruit komt te zien als de steentjes er op geplakt zijn, het is een kwestie van de beschermlaag verwijderen dan komt de plaklaag te voorschijn.

Even gekeken hoe de kaart er uit ziet als de bescherm laag van de kaart afgehaald is. Buiten dat de gekleurde nopjes plak bevatten, bevat de rest van de bloem-ster ook een plaklaagje, en dan vind ik hem minder geschikt om als kaart te versturen. Wil je hem toch versturen, zijn er wel oplossingen voor dit probleem.
Tip: Ik kreeg nog een tip om de kaart met glitter of flokpoeder te bestrooien om zo de tussen liggende ruimte op te vullen zodat dit niet meer plakt.

Ik heb de kaart zelf niet gemaakt omdat ik de steentjes voor een ander project wil gaan gebruiken.
Mijn ging het om de pen en hij voldoet waarvoor hij bestemd is.

Mochten jullie deze set willen aankopen dan veel plezier gewenst.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===