zondag 19 februari 2017

Vaessen Creative gesprek

Anita en ik was afgelopen donderdag bij Vaessen Creative. Dit is een groothandel in hobby producten van bekende merken


Ze hebben een groot assortiment van Amerikaanse producten, ook sommige Nederlandse en/ of Europese merken. Ook zijn we zeer onder de indruk van de eigen merk van Vaessen Creative.

We kregen inzagen hoe ze te werk gaan qua orders. Ze zijn goed georganiseerd. Ook kregen we rondleiding door de opstellingen met van de producten wat ze in aanbod hebben. Helaas kan ik geen foto's toevoegen van de rondleiding.

De doel was eigenlijk om mogelijkheden te bespreken van hoe en waar we kosten kunnen besparen om dit voor onze klanten voordeliger te maken. Helaas pakte alles waar ik aan dachten, juist duurder uit dan wat de producten reeds zijn. Dus dat is een kleine terugzet, maar we stoppen niet met proberen.

Er is natuurlijk een alternatief en daar zijn we blij om. We zijn onder de indruk van de eigen merk van Vaessen Creatief, omdat dit producten zijn die zeer goed uitziet, dezelfde kwaliteit als de bekende merken, maar tegen een forse verschil in prijzen. Binnenkort zie jullie de Vaessen Creatief lijn ook bij me in de webwinkel. Voor de mensen dat bij voorkeur de bekende merknamen willen, ga we deze ook beschikbaar stellen in de webwinkel.

Voor deze keer heb ik een paar producten bestellen voor een review waarna ik dit beschikbaar maken in het webwinkel. De producten is niet nieuw, dus al een tijdje op het markt. Maar voordat ik iets aanbieden op de website wil ik dat eerst review. Als ik dit niet zelf kan aanbevelen, ga ik dit ook niet verkopen. Dit gaat om de volgende producten:

We R Memory Keepers Heatwave Pen Starter Kit (video)



Vaessen Creatief Houtbrandapparaat inclusief 5 tips (Afbeelding)

We R Memory Keepers precision press (Afbeelding)


Memory Keepers photo sleeve fuse (Afbeelding)



Ik heb nog twee ideeën wat ik eerst ga overleggen met Anita, over hoe we in zekere gedeeltes van Nederland een afhaal mogelijkheid kunt creëren, wat dan weer scheelt in afleveringskosten. Binnenkort hoor jullie hier meer over.

Terwijl ik nog bezig ben producten te laden op de webwinkel kunnen jullie op de website van Vaessen Creatief kijken naar de assortiment. Helaas zijn de prijzen niet in te zien door particulieren, maar heb je interesse in een product, kan je altijd met ons contact opnemen voor verdere informatie qua prijs en zo meer.

Binnenkort ga ik bij meeste van de groothandelaren een afspraak maken om ook bij hun inzien te krijgen waar en hoe ik kosten kan besparen voor jullie.

Ik wens jullie nog een fijne weekend en zie jullie weer aanstaande week met leuke berichten. 


1 opmerking:

  1. Hoi hoi Sandie,
    leuk zeg een kijkje achter de schermen,
    maar ik lees ook wel dat het niet allemaal even gemakkelijk verloopt,
    blijf vooral doorgaan en ik weet zeker dat het goed gaat komen en ik ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen met je website!!!
    het filmpje is interressant, met een leuk effect!!!
    liefs en groetjes van martha

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===