vrijdag 21 juli 2017

Dalia met vlinders

Voor deze kaart heb ik het setje met de Dalia gebruikt, een prachtig bloem.




 Volgende producten zijn gebruikt:
  • Papier
    • Zachte groene kleur als basis kaart
    • een bedrukte vel papier uit de Deco time blok van de Action 
    • Vellum
  • Embossing folder 
    • Cuttelbug  Embossing folder 
      • Textile 
  • Inkt
    • Memento Dye inkt 
      • ME-800 Rich Cocoa
  • Snijmallen
    • Craft Sensations Clear Stamps & Cutting dies 
      • Daila
    • Boekenvoordeel 
      • Ovaal
  • Hulpmiddelen
    • Lijm
    • Hobby foam
    • Gelpen aqua kleur
    • We R Memory Keepers Precision press tool 
De ovale snijmal is gebruikt als maat voor de gestempelde vlinder, bijtje en blaadjes met bloem.

De dalia is 2 x uitgestanst een is er bewerkt met een aqua kleur gelpen deze komt boven op de Dalia met het steeltje.

Uit meerdere setjes van deze serie heb ik stempels gebruikt op de groene kaart. Daarna heb ik de vellum erboven op geplakt. Nadat ik de ovale vorm uit het opleg vel heb gestanst, heb ik de embossing folder gebruikt om nog meer structuur in de kaart aan te brengen.

Langs de binnen en buiten rand is een stippellijntje getrokken.



Vragen of tips laat gerust een berichtje achter.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===