woensdag 26 juli 2017

Spelen met Gelli plate (Bonus kaart)

Soms wil ik gewoon beetje spelen met de producten wat ik heb. Meestal kan ik er iets leuks van maken. Met een gelli plate en verf kan ik uren spelen. Met deze bericht laat ik je zien hoe ik eerst beetje rondspelen en daarna een eenvoudige kaart maken.

Sometimes I like to play around with products. If possible I end up making something nice. I can have hours of fun with a gelli plate and paint. Here is a peek at me playing around and making a card in the end.



Lijst van producten / Product List
  • Papier
    • WaterArt Aquarelpapier / Water color paper
    • LeSuh basiskaart / card base    
    • Print Papier / Copy paper
  • Stempels/ Stamps
    • Studio Light Basics
      • Vlinders/ Butterflies
  • Snijmallen/ Cutting dies
    • Creative Expressions
      • CED4424 Gemini Dies - Caelum
  • Inkt/ Ink
    • StazOn Jet Black
  • Verf/ Paint
    • Craft Sensations 3D Pearl Paint
  • Pennen/ Pens
    • Staedtler Pigment Liners
    • Wink of Stella Clear
  • Overig / Rest
    • Gelli Arts Gell printing plate
    • Lamy scraffito
    • Vaessen Creative rubber roller
    • Baby wipes
    • Ranger Glossy Accents

Hier volgen tweetal close-up foto's. / I added two close-up photo's.

Ik vond deze ontwerp eenvoudig maar toch mooi. 

I find this design beautiful yet simple card.


Met een zwarte pen kan je fijne details aanbrengen. Dat geeft net dat iets extra.

Extra details can be added with a black pen.


Volg mijn speeltijd met de GelliArts Printing Plate in de volgende video.

To see my thought process in creating this card, you can watch the following video.




Tips en reacties zijn altijd welkom!

Tips and comments are more than welcome!


5 opmerkingen:

  1. Leuk! Doet me eraan denken dat ik nog een (nep) gelliplate heb liggen. Nichtje (9) wil binnenkort komen knutselen. Ik heb een idee! Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi sandie,
    Weer een leuk filmpje, mooi gemaakt met de gelliplate en die veertjes,
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik dacht al: Heb ik veertjes gebruikt? Heb bijna naar de video gaat kijken hihihi... Heerlijk om zo te spelen met de gelliplate. En de 3d pearl Paint komt hier goed terecht...

      Verwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===