woensdag 16 augustus 2017

Kerst met een raam

Vandaag een berichtje van mij, met deze mooie Marianne Design window snijmal.





Ik gebruikte de volgende producten:
  • Papier
    • Basis kaart Groen  
    • Linnen karton
      • Wit voor venster
      • Donker groen voor de kerstbomen & takjes
    • Restje rood 
      • voor het cadeautje en de kerst ballen
    • Achtergrond voor in het raam is van een oude kerstkaart
  • Snijmallen
    • Marianne design 
      • CR1259 Craftables window
    • Marianne design 
      • Craftables CR1287 Tiny's Pinetrees
    • Boekenvoordeel
      • Cadeautje snijmal
    • Impression Obsession 
      • Die Fir Sprig Set DIE112D takjes
    •  Nellie Snellen 
      • Shape Dies - Lene Design - Nellie Christmas trees
  • Embossing 
    • Taylored Expressions 
      • Brick wall
  • Hulpmiddelen
    • Lijm
    • foam
    • Lintje
Zelf vind ik de brick wall embossing folder erg leuk om te gebruiken op een kaart. Het was voor mij de eerste keer dat ik het raam van Marianne Design gebruikte in mijn kaarten. Het bevalt moet ik zeggen.

Uit mijn doos waar ik oude kerstkaarten in bewaar, vond ik dit leuke tafereeltje voor in het raam. Ik doe dat wel vaker dat ik iets hergebruik.  

Aan de linkerkant van de kaart heb ik de kerstboompjes op 2 mm foam blokjes gezet, aan de rechterzijde niet. De kerstballen en het cadeautje zijn van een restje papier wat ik over had van de drieluik kaart van de vorige keer.

Vragen of tips, stel ze gerust.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===