zaterdag 9 september 2017

Double layered embossing

Dit bericht is het vervolg op mijn vorige bericht Brusho, embossing en Markers. Daar zie je hoe ik de achtergrond van deze kaart met Brusho heb gemaakt.

The background of this card was explained in my previous post Brusho, embossing en Markers.



Door twee stempels over elkaar heen te stempelen met VersaMark kun je een leuk effect creëren met embossing.

You can alter the effect of images by stamping two stamps, one over the other, with VersaMark before heat embossing.

Lijst van producten / Product list

  • Papier
    • LeSuh Basiskaart/ Card base
    • Canson Aquarelpapier
  • Stempels
    • KaiserCrafts
      • Script - CS725
    • Marianne Design/ Maker is Me
      • Hartjes Regen - KJ1703
  • Inkt
    • Tsukineko
      • VersaMark
      • Memento dye inkt 
        • Tuxedo Black - MD 900
  • Embossing
    • Papermania
      • Embossing Poeder Tinsel Silver
      • Heat Tool
  • Markers
    • Edding 
      • 1340 Brush Pens
    • Kuretake
      • Wink of Stella Glitter Brush Pen
      • Zig Emboss Writer
  • Overige Hulpmiddelen
    • Joy!Crafts
      • Blending tool
    • WRMK
      • Precision Press
    • Score tape
    • EK Success Powder tool

Hier volgen close-up foto's. Here are some close-up photo's.




In de volgende video zie je mijn handelingen: 

See how I made the card in the following video.



Tips en reacties zijn altijd welkom.

Tips and comments are more than welcome.

4 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Sandie,
    mooi zeg dat dubbele embossing heel mooi effect heb je gemaakt!
    Het heeft me niet gestoord in het filmpje dat er iets is weggevallen,
    heb je trouwens een nieuw bewerkingsprogramma voor je filmpjes?
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Martha, ja ik heb toen toch maar een programma gekocht. Movavi suite 16. Kan er veel mee doen. Maar dat de beeld verloren is gegaan legt aan mij. Ik heb namelijk de SD kaart uitgehaald om nog een opname te doen vóór deze video goed opgeslagen was. Dom van me. hihihi

      Verwijderen
  2. Wat heb je dit mooi gemaakt Sandie. Gave techniek. Ook je kaart hiervoor nog bewonderd, heel mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Miranda, achteraf wilde ik toch een of ander veranderde met deze kaart. Maar zo is die ook goed. Ik zou wat schaduw heb aangebracht als ik dit nog een keer moet maken. Dan sta de sentiment wat beter uit.

      Verwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===