maandag 15 juni 2015

Review: Artist & Co Acrylverf

Gekocht bij Action voor €5,90 ( €2,95 per pak van 6)
Artis & Co Acryl en Glitter verf

6 kleuren per verpakking.
  • Glitterpak: zilver, goud, groen, rood, paars en blauw.
  • Unipak: Wit, geel, rood, groen, blauw en zwart
Uitleg op verpakking niet aanwezig.





Half volle tubes in verpakking

Opgelet! 

Ik heb er niet zoveel voor betaald maar ik voel wel dat als iets je aangeboden worden dat de tubes wel vol moet zijn.  Drie van de tubes in de glitter 6 pak was bijna half. Dus niet zo blij ermee.







Glitter Verf - met sponsje en stencil op wit en zwart papier

Tests


Glitter Verf - 6 pak


Ik heb deze met een sponsje en stencil getest. 

Niet geschikt voor verven en ook niet voor stencils. 

Wanneer dit opdroogt geeft die wel de glitter vrij. Dus komt makkelijk af.

Zal deze eerder in een lege lijmflesje doen en gebruikt als glitter accentuering. 



Acryl Verf - Met sponsje en stencil op wit en zwart papier

Acryl Verf - 6 Pak

Ik vind de kleuren op beide heel goed dekkend, met uitzondering:
  •  blauw en zwart op de zwart papier 
  • wit op de wit papier.
Is goed te gebruiken voor verf zowel als met stencil.




Kleuren en opruimen

Kleuren mengen goed. Hier heb ik dit op papier gedaan, dan gaan die heel snel in de papier trekken. Op een palet zal dit veel beter gaan.

Wassen van de sponsjes en stencils in water met zeep. Sponsjes en stencils zijn heel makkelijk schoon gekomen. 

Mijn bevindingen

Ik kan de 6 pak Acryl verf aanbevelen. De prijs was niet zo duur, is dekkend en je kan kleuren mengen en ook er mee stencilen. Helaas heb ik dit niet op een "gelliplate" getest (ook niet op mijn variant van verpakking).


"Een fout in kunst levert soms een nieuw techniek"

Editor: Sytze van der Graaf 

1 opmerking:

  1. Ik heb deze en anderen getest voor de airbrush. Deze van Artist &Co zijn daar totaal niet geschikt voor. De verf van van Bleiswijck daarentegen weer wel, alhoewel deze ook niet echt geweldig is. De VC Arts van van Cranenbroek heeft dezelfde uitwerking als die van Bleiswijck. Dus kortom de Artist&Co is niet bruikbaar voor de airbrush. Ook zijn de tubes van Artist&Co maar deels gevuld dus ik heb het gevoeld dat ik een hoop lucht heb gekocht. Goedkoop wordt zo dus weer duurkoop.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===