dinsdag 28 juli 2015

Hobbyen is delen...

Enige hobbyist zal dit weten. Je wilt graag je eigen hoekje en bij voorkeur een plekje waar je even jezelf wilt zijn.

Dat wil ik ook, maar aangezien dat ik de eetkamer voor mijn hobbyruimte heb gepikt, laat dat niet echt ruimte voor mijn man om iets leuks te doen. We hebben al zo weinig tijd met elkaar en ik wou daar echt een verandering inbrengen.

Ik kreeg een briljant idee. Als ik nu een bureau koop en een hoekje aan hem geef in de hobbyruimte, kunnen we toch tijd samen doorbrengen al zijn we bezig met hele andere dingen.

Dus even naar Opnieuw & Co. Daar vond ik een bureau (echt zwaar en stevig) met een laden blok op wielen voor maar  €25,00. Dit met mijn man overlegt, alles opgemeten en ja het pas. Alsof het bestemd was om in mijn hobbyruimte te staan. Dezelfde kleur als de rest van de kasten.

Vandaag hebben we dit opgehaald. Dit regent zo erg... maar we hebben het bureau binnen. Was dit nou een feest om mijn man zo gelukkig te zien met een bureau van €25,00. Heb ik weer iets goeds gedaan.

"Laat het geluk van een ander ook jouw geluk worden!"

 Editor: Sytze van der Graaf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===