vrijdag 17 juli 2015

Kaarten: Achter iedere wolk




Kaart met Te Gekke Krijtjes
We hebben allemaal zo'n dag. Waarop het alleen maar lijkt alsof alles fout gaat.

Daarom heb ik deze kaart gemaakt. Niet alleen om aan iemand te geven die het moeilijk heeft, maar ook om mijzelf even een opkikker te geven.

De kaart heb ik niet gemaakt om uit te leggen hoe ik die gemaakt heb, maar hij dient alleen als inspiratie voor mijn blogbezoekers.

De kaart in zijn geheel is gemaakt met de Te Gekke Krijtjes. Met uitzondering van de tekst en de lijntjes. Die heb ik met een witte gelpen gedaan.







Weet je (nog) niets over de Te Gekke Krijtjes, dan verwijs ik je naar mijn review over dit product.

Wil je ook een andere kaart zien die ik gemaakt heb, dan kun je hier kijken.


"Achter iedere wolk is er een zonnetje dat niet kan wachten om door te breken." 

Editor: Elske Kerkhof

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===