zaterdag 29 augustus 2015

Aankondiging: Projecten, interviews en toekomstige berichten

Aanstaande week begin ik weer met een project voor kinderdagverblijf De Huyskamer (modderkeuken) en zal een paar dagen geen berichten plaatsen.

Ik heb echter een reeks van ideeën voor als ik terug ben. Niet alleen komt er bericht over mijn werktafelrestauratie, maar ook over een wandpaneel en zitplaats voor op het balkon.

Verder heb ik drie interviews die jullie kant op komen: met Fenneke Groeneveld (Nederlandse schilderes), Sandy Allnock en Jennifer McGuire (VS designers).

Ook ga ik dan aan de slag met een reeks over alternatieve hobbyproducten (bijv. embossing folders, stempels enz.), evenals tips voor organisatie en inventarisatie.

Het is nog niet bevestigd, maar wellicht komt er een bericht van een gastauteur terwijl ik weg ben. Als dat niet lukt, kijk ik wel of ik zelf iets kan plaatsen.

Tot kijk!


Editor: Elske Kerkhof

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...