woensdag 19 augustus 2015

Jij brengt weer kleur in mijn leven!

Af en toe ontmoet je iemand die op dat moment heel veel betekent voor je. Soms is die persoon al heel lang in je leven, maar om de een of andere reden is er niet altijd tijd gemaakt voor elkaar. Ik heb het over iemand bij wie je je hart kunt luchten. Iemand die je ondersteunt en bovenal begrijpt wat jouw ziel vergrijst.

Wellicht komt dat doordat jullie hetzelfde hebben meegemaakt, of in het begin voelde je je niet vertrouwd om je te uiten.

Kaart met glittertape 




























In woorden kun je niet goed uitleggen wat die persoon voor je heeft gedaan. Dan komen zelfgemaakte kaarten met jouw eigen tekst goed van pas.




Wat heb ik gebruikt?

  • Basiskaart
  • Oplegkaart van zwart karton
  • Glittertape
  • Goudkleurige stift
  • Plakfolie
  • Handgemaakt papier
  • Zwart karton
  • Dubbelzijdig tape
  • Dubbelzijdig 3D tape
  • Witte glitter

Hoe heb ik het gedaan?

Oplegkaart, basiskaart, plakfolie en handgemaakte papier

Op mijn oplegkaart van zwart karton plakte ik diagonale lijnen met de glittertape. Ik liet kleine streepjes vrij tussen de tape om steeds het zwarte karton te laten zien.

Ik heb een randje van de plakfolie met witte glitter bewerkt.

Het handgemaakte papier heb ik met blauwe Memento inkt bewerkt om de juiste kleur te krijgen.

Ik plakte het handgemaakte papier op de plakfolie.

Met de goudkleurige stift heb ik in mijn eigen handschrift geschreven op zwart karton en dit ook op het handgemaakte papier geplakt.

Daarna heb ik de oplegkaart op de basiskaart gemonteerd en vervolgens ook het sentiment.


"Ergens heeft iemand je nodig, al weet je dat niet."
Editor: Elske Kerkhof

2 opmerkingen:

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===