vrijdag 2 oktober 2015

Ik hou van jou

Ik hou erg veel van mijn man en wilde graag de kaart voor onze trouwdag delen.

Niet alleen is hij mijn levenspartner, maar ook mijn partner in geloof, liefde, ondersteuning en nog veel meer.

Kaart voor mijn man

Ik geef hiervan geen uitleg, omdat ik inspiratie heb gehaald uit een kaart op Pinterest.

PS: Niet iedereen is perfect en een spelfoutje neemt niets weg van de charme en de hoeveelheid liefde voor mijn man ;)


"Waardeer de mensen om wie je geeft, om wie ze zijn en niet om wat zij voor je kunnen doen"


Auteur: Sandie van der Graaf
Editor: Elske Kerkhof

2 opmerkingen:

  1. Sandie gefeliciteerd met je trouwdag,een hele lieve kaarte , hij zal er erg blj mee zijn...
    De tekst is zo mooi die onder de blog post staat ...over waardeer de mensen om wie je geeft......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Holly, De tekst is ook iets die mijn moeder ons leerde. Zij heb dit weer binnengehaald door haar geloof en er zorg voor gedragen dat dit bij ons wortel krijgen.

      Verwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===