dinsdag 12 januari 2016

Digitale stempels en meer

Vandaag schrijf ik alleen een bericht om jullie even te informeren over veranderingen op mijn blog.

Clear en digitale stempels

Stempels zijn overal te koop. Binnenkort heb ik zelf ook een reeks "clear" stempels beschikbaar. Maar dat duurt nog een tijdje, omdat deze stempels ontworpen en geproduceerd moeten worden. Dit doe ik met behulp van een bedrijf dat mijn designs gaat verfijnen en ook het maken ervan op zich zal nemen.

Totdat deze reeksen beschikbaar zijn, zullen er binnenkort digitale stempels op mijn blog aangeboden worden. Deze kun je na bestelling downloaden en dan uitprinten op je kaart, op een formaat naar keuze.

Ledenpakketten 

Met het bovengenoemde bedrijf ga ik ook aan de slag om een maandelijks pakket samen te stellen met stempels, snijmallen, embossingmallen, lint, papier/karton en nog vele andere embellishments (versieringen). Deze pakketten zullen in beperkte hoeveelheden beschikbaar zijn, dus op = op. We zullen Nederlands- en Engelstalige stempelpakketten maken.


Video's

Zoals jullie al gezien hebben, heb ik een test gedaan met het maken van video's om bij mijn berichten te voegen. Helaas is dit een tijdrovende procedure. Eerst moet de video opgenomen worden. Dan komt de bewerking erbij en voor de zekerheid wordt er eerst overlegd met de editor om te zorgen dat de grammatica goed is. Dan pas kan ik het blogbericht maken.

Wat betekent dat nu voor de leden? Omdat er veel meer handelingen bijkomen voor de video's, ga ik me beperken tot het plaatsen van één video per week, of alleen bij technieken die beter uit te leggen zijn met een video.

Ik houd me niet aan een vast schema, dus komt er iedere dag een bericht, dan is dat een bonus. Ik probeer normaal gesproken minstens drie berichten per week te plaatsen, maar dat lukt niet altijd. Als je op de hoogte wilt blijven van het plaatsen van de berichten, kun je je abonneren via feedburner of lid worden van mijn blog.


Kamer van Koophandel

Ik ben aan het onderhandelen met partners en mogelijke investeerders, en als we een akkoord hebben bereikt gaat de registratie bij de Kamer van Koophandel door. Alle bovengenoemde aankondigingen gaan pas van start zodra dit is afgehandeld.


Bedankt aan iedereen die me vroeg om ermee te beginnen.


Dromen blijven dromen wanneer je er niets mee doet.

Auteur: Sandie van der Graaf
Editor: Elske Kerkhof

2 opmerkingen:

  1. Spannende ontwikkelingen voor jou...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Holly,

      Ja de komende tijd gaan we drukke periode tegemoet. Blijven dromen...

      Verwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===