zondag 14 februari 2016

Valentijnsevenement: Bijdragen van leden

In de Facebook groep Creatieve Hobby Tips, die ik samen met Danielle en Aafke beheer, hadden we een Valentijnsuitdaging voor de maand januari/ februari. Graag wil ik hier de bijdragen van mijzelf evenals van de deelnemende leden delen.

De winnende kaarten vielen op, maar dat betekent niet dat de andere kaarten niet mooi zijn, want dat zijn ze wel.

Wil je dat ik in de toekomst ook hier op de blog een uitdaging doe, meld dit dan in de reacties of stuur me een email.






1e winnaar is de schuifkaart van Krea Lien. Deze vonden alle beheerders van de groep mooi. Alles past mooi bij elkaar. 














Miranda de Mol






2e plaats gaat naar Miranda de Mol. De eenvoud van de kaart en ook dat ze op Valentijnsdag aan vrienden denkt, vonden we echt leuk.











Happy Winkel 


3e plaats gaat naar Happy Winkel omdat ze met haar Valentijnskaart zinspeelde op de unieke "jij" door middel van een barcode. BE YOU. 










Andere ingezonden kaarten voor het Valentijnsevenement



Mijn eigen bijdragen
Andere kaarten van Krea Lien

Andere kaarten van Miranda de Mol

Andere kaart van Happy Winkel


Danielle Bras


Aafke Vultink

Monique Schreurs‎

Jannie Godijn Postma

Erica Hoogeveen

Bedankt aan iedereen die deelnam aan het evenement.


"Het belangrijkste van liefde voor creativiteit is wat je er mee doet."
Auteur: Sandie van der Graaf
Editor: Elske Kerkhof

2 opmerkingen:

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===