donderdag 21 april 2016

Philadelphia Project: Lezen is voor iedereen - Eerste zending

 Omdat ik mijn foto's abusievelijk heb opgeslagen in een privé-album, konden jullie de foto's eerst niet zien. Ik heb deze nu allemaal in een nieuw album gedaan, zodat ze nu te zien zijn. Hierbij mijn excuses. Veel plezier. 
 

Hallo allemaal,


Ik was deze week maar stil. Kwam omdat ik bezig was met de eerste zending voor Philadelphia.

Eerste zending voor Philadelphia Project: Lezen is voor iedereen


Nu de eerste 10 kaarten af zijn, kan ik ze hier delen. Over sommige kaarten heb ik in eerdere berichten uitleg gegeven. Wil je deze ook zien, dan kun je gewoon bij de Labels kiezen voor Lezen is voor Iedereen. Over de kaarten in dit bericht geef ik geen breedvoerige uitleg, maar ik zal wel vermelden welke producten ik gebruikt heb.


Always follow the light (vuurtoren)
 
Always follow the light


Hier maakte ik gebruik van:

  • Stabilo Pen 68 Neon voor tekst en kader
  • Craft Sensations Colour-in Contour stickers
  • Caran d'Ache aquarelpotloden voor vuurtoren
  • Creall Silky 3-in-1 krijtjes voor achtergrond
  • Glossy Accents voor licht en raam 



Very Happy (geometrische blokken)


Very Happy

Hier maakte ik gebruik van:

  • Stabilo Pen 68 Neon voor kader
  • Schilderstape om blokken af te plakken
  • Hema stempels (hartjes en tekst)
  • StaZon inkt Jet Black
  • VersaMark inkt
  • Embossingpoeder Clear



Let the sun catch you dancing (regenboog)

Let the sun catch you dancing


Hier maakte ik gebruik van:

  • Stabilo Pen 68 Neon voor kader
  • Creall Silky 3-in-1 krijtjes voor achtergrond
  • Hema stempel
  • Memento inkt rood, blauw en geel
  • VersaMark inkt
  • Embossingpoeder voor stempelafdruk
  • Schilderstape (gescheurd voor een ongelijkmatig binnenkader)
  • Hobbymes voor het krassen van "Dance with Joy"


Relax with a book (eiland)


Relax with a book

 Hier maakte ik gebruik van:
  • Creall Silky 3-in-1 krijtjes voor bladeren van palmbomen
  • Hema stempels Alfabet
  • Marianne Design stempels Doodle Alfabet
  • Memento inkt voor stempels en achtergrond
  • VersaMark inkt
  • Embossingpoeder voor stempelafdruk
  • Schilderstape (gescheurd voor een ongelijkmatig binnenkader)
  • V7 kwast voor inkt op achtergrond
  • Caran d'Ache aquarelpotlood voor hangmat en zon
  • Glossy Accents voor de zon


Adventure (boot)


Adventure



Hier maakte ik gebruik van:
  • Stabilo Pen 68 Neon voor buitenkader
  • Creall Silky 3-in-1 voor achtergrond en zee
  • Schilderstape (gescheurd voor een ongelijkmatig binnenkader)
  • Caran d'Ache aquarelpotlood voor boot 
  • Glossy Accents voor vlaggetjes, "Adventure" op zeilen en afdekrand van de boot


Take a breather (zeepaard)


Take a breather


Hier maakte ik gebruik van:
  • Stabilo Pen 68 zwart voor woorden
  • Craft Sensations Colour-in Contour stickers
  • V7 kwast voor achtergrond
  • Caran d'Ache aquarelpotlood zeepaard
  • Glossy Accents voor oogje van zeepaard, luchtbellen en tekst

Tot zover... Doen jullie ook mee?


"Gebruik je hobby voor een goed doel. Eén kaartje betekent veel voor iemand die het anders niet zou ontvangen"

Auteur: Sandie van der Graaf
Editor: Elske Kerkhof

6 opmerkingen:

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===