woensdag 8 juni 2016

Hobby Alternatief is bijna jarig!! AFGELOPEN

Ja! Echt!

Op 16 juni is Hobby Alternatief jarig. Een volle één jaar oud!!

Volgers van mijn Facebook pagina is al uitgenodigd, maar ik wil mijn andere lezers ook de kans geven deel te nemen.

Voor mijn lezers dat geen Facebook gebruiken is er de mogelijkheid om vanaf vandaag tot en met de 16e juni te reageren op mijn geplaatste berichten.

Je maakt kans op een € 20,00 cadeaubon van de Action.


Goed nieuws!!! De kaart is geldig voor ALLE Action vestigingen. Heb ik nagevraagd. Dus ook in ander landen in Europa. Dus kunt ieder een deelnemen. 

Maar dat geeft niet dat mijn andere lezers niet mag reageren!! Ik hoor ook graag van jullie.

Groetjes

Sandie

9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!
    Leuke blog heb je, ik volg je nu een paar maanden met plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Sandie!
    Wat leuk dat je deze give-away doet,een hele grote prijs ook voor een gelukkige winnaar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Holly,
      Ik had ander mogelijkheden als prijzen, maar toen bedacht ik mezelf... Wat is leuker dan een dagje bij de Action shoppen... hahaha....

      Verwijderen
  3. Is SUPER ,maar kost je wel veel geld!!meetsal geven mensen dingen weg die ze teveel/dubbel hebben,of zelf niet meer leuk vinden ..heb ik het idee...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kan, soms koop je ook iets omdat je dacht een leuke product te kopen en dan is dit niks voor jezelf. Maar ik doe eer dan toch een review over, want dat kan voor een andere wellicht iets worden.

      Verwijderen
  4. Hoi hoi Sandie,
    ik reageer een beetje laat misschien,
    maar heb het een beetje druk op dit moment.
    Ik wil je hartelijk feliciteren met de verjaardag van je blog!!!
    Voor mij is je blog echt inspirerend, je hebt zulke mooie ideeen steeds weer!!!
    Dus ga vooral zo door en op naar de volgende verjaardag!
    Mooi kadootje geef je weg!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Martha, geeft niet. Ik weet dat je dit op dit moment heel erg druk hebt met de examens. Wat leuk om te horen dat je inspiratie krijgt van mijn blog, want dit werkt ook wederzijds.

      Verwijderen
  5. Wat een leuke actie , wie koopt nu niet graag bij action ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===