woensdag 29 juni 2016

Voor een dierbare na aan mijn hart...


Ik ben bezig een review te schrijven voor de Stabilo Aquacolor potloden.

Tijdens de test heb ik een kaart gemaakt. Ik heb er geen uitleg voor gedaan, maar wou graag de kaart met jullie delen.

Ik maak me zorgen over iemand na aan mij dat door een moeilijke tijd gaat, voor haar komt dit kaart goed van pas.

Kaart gemaakt met Stabilo Aquacolor potloden
Een paar foto's van dicht bij...


De woorden Jezus gedaan met snijmallen en toen gekleurd

De bloem, kruis en woorden heb ik alles uit mijn hoofd gedaan.

"Soms is een kaart met de juiste bewoording al wat nodig is."

Auteur: Sandie van der Graaf




6 opmerkingen:

  1. Zeer mooi vorm gegeven. Prachtige tekst! Moeilijk om je zorgen uit handen te geven, wij hebben onze plannetjes meestal al gemaakt.
    Sterkte voor je vriendin.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Margriet. Dit klopt, maar als dit gelukt dan voel je zoveel lichter in je gemoed.

      Verwijderen
  2. Zo mooi, er spreekt zoveel liefde uit je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Sandie,
    mooie kaart heb je gemaakt en wat lief van je om zo aan je vriendin te denken!!! Zegt echt iets over jou, dat je een bijzonder en mooi mens bent!
    Helaas heb ik weer wat berichtjes gemist van je, maar wat een leuke tips heb je weer gegeven, van embossen en heat-embossen ook het review van de liniaal heb ik gelezen, bedankt hiervoor!
    Ben nu benieuwd naar jou bevindingen over de stabilo aquarelpotloden!
    Liefs van Martha en tot snel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Martha, mensen na aan mij is er voor een reden. Daarom moet ik ze koesteren.
      Ik kan je nu al zeggen dat de Stabilo aquarelpotloden een grote dikke aanbeveling krijgen. De review komt aanstaande week pas.

      Verwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===