zaterdag 11 juni 2016

WAT? nog een cadeautje? AFGELOPEN


Ja! Nog een cadeautje!! In dit bericht zie je 10 opties op de bijgaande afbeeldingen. Één hiervan geeft ik weg als cadeau.

Hoe dit werkt:

  1. Laat een reactie achter met met de nummer van de afbeelding van jou voorkeur. 
  2. Op 16 juni kiest een jongen uit mijn buurt één nummer. Dat wordt dan de winnende prijs.
  3. De namen dat het nummer als voorkeur aangaven gaan in een "Random name Picker" app.  
  4. Op 17 juni maak ik de prijs en winnaar bekend.
  5. Dit spannende weg geeft actie is lopend hier op mijn blog, op facebook alsook G+. Dus de winnende naam is niet alleen verbonden aan mijn blog. 
  6. Vergeet niet ook deel te nemen aan de € 20,00 Action cadeaubon.

Voor grotere afbeeldingen kan je de afbeeldingen aanklikt. 





Veel succes en bedankt voor jullie ondersteuning de afgelopen jaar.

Auteur: Sandie van der Graaf

7 opmerkingen:

  1. Wow Sandie dat zijn dure cadeau's ...en zoveel leuke dingen om uit te kiezen...
    ik zou nummer 6 kiezen...ik gebruik bijna altijd water penselen,en ken deze niet heb ze van Kuretake ,die vind ik erg fin ,maar ze zijn aan het verslijten,en heb er ook een van Derwent nr 1,die vind ik niet fijn werken...echte penselen gebruik ik ook,maar het water penseel is gewoon handig...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind waterpenselen ook altijd handig. Vooral om te gebruiken met aqaurelpotloden, stiften en inkt. Duimen dan...

      Verwijderen
  2. Sjonge, dat zijn leuke verrassingen!
    Ik zou graag meedoen voor nummer 7, ik maak regelmatig kaarten en zoek daarvoor altijd leuke tekststempels.
    Wat lief, om zo'n grote "give away" te organiseren.Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit is niet zo groot, maar wel spannend. Niet alles dat hier boven staat gaat de deur uit. Er word een nummer getrokken door een jongen uit de buur, dat nummer word de prijs, en dan ga de namen dat bij dat prijs staat in een App om een naam te kiezen. Dat persoon wint dan dat prijs.

      Verwijderen
  3. Wat leuk! Nummer 8 lijken me stempels waar ik wel leuke kaarten mee kan maken.
    Wat zijn er veel leuke hobby spullen in de handel.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===