maandag 4 juli 2016

Aankondiging: Zomer vakantie

Hoi allemaal,


Zoal jullie nu al weten, probeer ik om de dag een bericht te plaatsen of minimaal twee berichten per week te doen. Meestal lukt me dat wel.


Soms moet ik vrij nemen om even energie bij te tanken. Nu is het zo dat mijn man binnenkort drie weken vrij is omdat de fabriek waar hij werkt dan dicht gaat. Die drie weken ga ik gebruiken om tijd met hem door te brengen. In die periode zullen er weinig of geen berichten gepubliceerd worden.


Ik heb wel geprobeerd meerdere berichten te schrijven om genoeg te hebben voor publicatie tijdens de vakantie, maar dat kan ik mijn editor niet aandoen. Ook Elske heeft een leven dat ze moet leiden met kinderen en eigen  verplichtingen.


Dus als je opeens geen berichten meer van me voorbij ziet komen, dan weet je dat ik welverdiende tijd met mijn man doorbreng. In de tussentijd kunne jullie ook eens gaan kijken op de blogs hiernaast vermeld. Dit is zeker de moeite waard.


Maar tot die tijd ga ik nog door met berichten plaatsen, dus laat gerust af en toe een berichtje voor me achter. Ik lees ze graag.


Groetjes
Sandie

2 opmerkingen:

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===