donderdag 7 juli 2016

Craft Sensations Clear Stempels Productversie voor juli 2016 (foto's en video's)

Let op: De producten in dit bericht zijn gesponsord door Craft Sensations voor een review. Ik ontvang hiervoor geen financiële vergoeding. De producten zijn wel gratis aan mij geleverd, maar dat heeft geen invloed op mijn bevindingen. Ik geef altijd een eerlijk oordeel, dat gerelateerd is aan de prijs waarvoor het product in de winkel ligt.

Dit was weer enige tijd geleden dat ik iets te vertellen had over nieuwe producten van Craft Sensations. Juli 2016 komt er een nieuwe reeks stempels bij Action in de schappen te liggen. Mis dit niet.

De prijzen zal waarschijnlijk dezelfde zijn als de vorige reeksen.


Links: Baby-/ peuterset
Midden: Vogelset
Rechts: Art Decco Set

Links: Romantiekset
Midden: Nautische set
Rechts: Bloemen
Eigen aan Craft Sensations krijg je met iedere set één kader met meerdere bijhorende stempels .

Ik heb even twee kaarten gemaakt met van de stempelsets. Ik vond dit leuke stempels. Hierbij dan de close-up foto's en video's.

Vogelset



Close-up foto


Kaart gemaakt van de vogelset


Video





Bloemenset


Close-up foto

Kaart gemaakt van de bloemenset

Video




"Neem de tijd om van je hobby te genieten!"

Auteur: Sandie van der Graaf
Editor:  

8 opmerkingen:

  1. Deze ga ik in de gaten houden en waarschijnlijk ook aanschaffen. Ik vind ze heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De vorige reeks was €0.69 per set. Waarschijnlijk zijn deze sets ook voor dezelfde prijs of in de buurt ervan.

      Verwijderen
  2. Oei! Die vissen en vogeltjes zijn erg leuk.....,nou maar hopen dat ik niet achter het net vis...
    Hoef niet die kant op pas eind augustus voor een workshop...
    Leuke kaarten zijn het geworden Sandie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Je mag dit zeggen Holly, dan haal ik ze voor je op wanneer ze in de schappen liggen. ;) Dat doe ik voor graag voor je. Ik ben bezig met de blogbericht over de afdrukken en de maten. Die komt waarschijnlijk nog deze weekend of maandag.

      Verwijderen
  3. Ziet er heel erg leuk uit, zeker voor die prijs!!
    Ik zou ze allemaal wel willen hebben hi hi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Sandie,
    eh weer een reisje naar de Action,
    ach moet kunnen toch?
    De vissen vind ik erg leuk!
    Dus wie weet!
    Hele mooie filmpjes heb je weer gemaakt!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Martha,
      Bedankt voor de compliment!
      Ik heb de idee dat de vissen bij ieder een in de smaak vallen. Leuk voor shakerkaarten in de vorm van een viskom.

      Verwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===