zondag 23 oktober 2016

Aankondiging: Website gepubliceerd

Hallo allemaal,

Een korte bericht.

Mijn website is nu gepubliceerd op www.hobbyalternatief.nl.

Schermafdruk van mij website

Hier op de blog zijn de hoofdpagina's toegevoegd op de menu.

Ik ben nog bezig met de zettingen om de url van de blog te veranderen.

De webwinkel is al op de blog maar nog niet zichtbaar voor lezers omdat ik nog eerst de voorraad moet binnenhalen en uploaden.

Wil je contact opnemen kan dit via info@hobbyalternatief.nl.

Ik hoor graag wat je ervan denkt (kritiek ook welkom).

Groetjes

Sandie


2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Sandie,
    dat ziet er echt professioneel uit!
    Heel mooi!!!!
    Mijn komplimenten!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===