vrijdag 30 december 2016

Tip! Textuur met stempels en inkt

Afgelopen tijd had ik dit erg druk, maar hopelijk verandert dit snel. 

Ik had een afspraak om Anita (nieuwe gast auteur) persoonlijk te ontmoeten. Wat was dit gastvrij en ook leuk om iemand te ontmoeten dat net zoals ik, altijd een alternatieve gebruik te zoeken voor producten. 

Maar Anita had een probleem met een van haar stempels dat niet zo leuk wilde afdrukken, dus heb ik haar de volgende truc geleerd. Als je een stempel met een volledige oppervlak hebt dat niet overal de inkt goed stempelen, moet je de inkt eerst met een draai beweging aanbrengen en dan weer aandrukken voor je dit op het papier stempelt. 

Toen ik thuis kwam dacht ik dat dit een goede idee is om de jaar af te sluiten met een tip van hoe je nep textuur met stempels en inkt kunt doen. 

textuur met stempels en inkt
 Mijn handelingen heb ik opgenomen met videobeeld. Deze keer spreek ik helaas de video niet in. 

Producten dat ik voor deze uitleg gebruikte zijn: 

Stempels
  • Marianne Design
    • Karin Joan - Gewoon Speciaal
    • Karin Joan - Hartjes Regen
Inkt
  • Memento Dye inkt
    • Lilac Posies
Overig
  • Stansje
  • Cupcake houder
  • V7 Kwast

Hier volgt de uitlegvideo.




Ik wens jullie allemaal een goed creatieve, maar ook een veilig en gezond 2017. 

"Met de oude jaar achter het rug, wacht er een nieuwe vol met mogelijkheden. Maak er de beste van."

Auteur: Sandie van der Graaf

2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Sandie,
    allereerst voor jou en je man ook een heel mooi 2017 toegewenst met veel mooie creatieve uitspattingen!!!!
    Leuke tip heb je weer gegeven, en het geeft ook een mooi effect deze verschillende manieren van beinkten!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===