dinsdag 28 februari 2017

Review: Craft Sensations Fairytale reeks

Ik heb ze de naam Fairytale stempels mee gegeven.

Deze set brengt mij terug naar mijn kindertijd naar al die mooie prentboeken vol met fairytale figuren en verhalen.

Een zeer mooi assortiment of het nu in zwart gestempeld is of ingekleurd.

De serie bestaat uit 6 verschillende pakjes stempels

Craft Sensations stempels in het verpakking

Tips! 

  • Van Sandie in de vorige geplaatste clear stempel berichten:
    • De afdruklijnen zijn fijn, maar als je moeite hebt met binnen de lijnen kleuren is heat embossing je vriend. Embos de afdruk en je hebt er geen moeite mee. 
  • Heb je moeite om grotere afdrukken goed te kleuren, dan heeft Petra de Peffer een goed idee voor je... 
    • stempel de afdruk op designpapier en knip de afdruk dan uit.

Ik heb ze even voor jullie uit gestempeld, enkele zijn niet helemaal zuiver gelukt, ik stempel nog niet zo lang. Als ik het enkel op een kaart had moeten stempelen dan had ik een stempel hulp gebruikt die zijn zo handig! kijk even bij de reviews van Sandie.

Set 1 – Het elfje


  • Elfje ( 8.5 x7.3 )
  • Vlinder (5.5x 6.0)
  • Kleine open vlinder ( 2.1 x 3.0) 
  • Kleine dichte vlinder ( 2 x 2.5 )
  • Tekst everything happens for a reason (1.6 x 5.2 )


Set 2 - Kolibri

  • Kolibri (8.3 x 5.1)
  • Tekst Fly if you dare (5.0 x 1.2)
  • Valk ( 5.9 x 2.6)
  • Veer ( 6.3 x 2.6 )
  • Kleine veer ( 5.5 x 1.5 )



Set 3 - Enjoy the little things


  • Paardenhoofd enkel ( 4.0 x 2.5 )
  • 3 paarden hoofden ( 5.7 x 5.5 )
  • Meisje te paard ( 8.0 x 6.9 )
  • Tekst ( 6.2 x 1.2)

Set 4 – Hartjes


  • Grote hart ( 6.3 x 8.0 )
  • Middel hart (5.6 x 6.1 )
  • Klein hart ( 3.2 x 3.6 )
  • Tekst Good friends (2.3 x 5.2)



Set 5 – Vlinder


  • Bloem ( 6.5 x 6.5)
  • Vlinder ( 6.3 x 8.0 )
  • 2 takjes ( 2.2 x 2.3 )
  • Tekst congrats ( 1.5 x 3.7 )



Set 6 – Not perfect but unique


  • Pluim ( 6.9 x 4.3
  • Kleine pluim ( 5.9 x 3.7)
  • Tekst not perfect but unique ( 1.8 x 3.7 )
  • Dansende meisjes ( 8.9 x 8.0 )

Leuke stempel set, ik zie ook mogelijkheden om ze met de vorige setjes te combineren, via ander bloggers zag ik ze ingekleurd met een super resultaat!.

Een goede kwaliteit/prijs verhouding is mijn mening.

Veel plezier met deze stempels.




2 opmerkingen:

  1. Ik heb ze bijna allemaal.....maar dat mag je nooooooit doorvertellen 😁
    Weet je wat ik doe, ik koop ze apart, dus steeds 1of2, dan heb ik niet in de gaten dat ik ze uiteindelijk ALLEMAAL koop (en voel ik me dus minder schuldig, hihi)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Te laat.... heb dit zo juist uitbazuin over de bergen heen.... Geniet ervan!

      Verwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===