donderdag 16 maart 2017

Pret met Sizzix Thinlits Die Set deel 4 - Mixed Media Christmas 3PK 661602

Mijn laatste bericht over de Sizzix snijmallen dit keer gaat over de Sizzix Thinlits Die Set - Mixed Media Christmas.

De kerst is net afgelopen zou je zeggen maar deze vond ik  zo mooi en wilde er perse iets over schrijven dan ben ik zeker op tijd voor kerst dit jaar. 😊

Ook deze set trok mijn aandacht door zijn vormgeving en simpel ontwerp, in dit deel laat ik jullie zien welke kaarten ik gemaakt heb met deze leuke set.



Voor alle kaarten geld dat ik kaarten met enveloppen heb gebruikt met een metalic- parlemoer glans.
Deze heb ik bij de Action gekocht. De maten zijn 15 bij 15 cm. Er zijn 8 kaarten met enveloppen per verpakking met 4 verschillende kleuren. In het setje wat ik kocht kreeg ik 2x wit, 2x licht groen, 2x goud en 2x zwart. Helaas momenteel is dit op dit moment niet verkrijgbaar maar zal waarschijnlijk binnenkort geleverd worden.

Bij de Holly kaart heb ik een rode metalic cardstock gebruik, deze is ook verkrijgbaar bij de Action.









Voor deze laatste kaart heb ik aan de rechterkant gebruik gemaakt van de Snowman embossing rand folder van Leane creatief.



Ik laat je 2 afbeeldingen van de producten zien die ik gebruikte om de kaarten mee te maken. Het lijm potje is makkelijk te vullen en handig in het gebruik wel ieder keer het tuitje goed afvegen en de naald er in steken dan heb je er heel lang plezier van. De rand embossing folder is van Leanne Creatief  zie laatste kaart met Best Wishes erop.




Tips, ideeën altijd welkom!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===