donderdag 9 maart 2017

Pret met Sizzix Thinlits Die Set Mixed Media 660220 deel 2

Deze snijmallen hebben zoveel opties, maar ik wil jullie niet vervelen met een heel lang bericht. Ik ga graag verder in dit bericht met deel 2 van Sizzix Thinlits Die Set 4PK Mixed Media 660220.

4de kaart

Alternatief gebruik van de honingraat

Gebruikte materialen:
  • Witte basis kaart rechthoek metalic-parelmoer 
  • Witte cardstock 
  • Dubbelzijdige tape 
  • Groen Versa Magic chalk inkt Tea leaves 
  • Sponsjes 
  • Tacky gleu 
  • Lantaren/bloem Sticker 
  • Stempel geschreven schrift uit een eerder serie van Craft Sensations 
  • Snijmal Sizzix Thinlits Die Set 4PK Mixed Media 660220 

Zo als je op de foto kunt zien heb ik overgebleven honingraat op de kaart geplakt, voor ik de vorige kaart heb gemaakt heb ik de honingraad mal op deze kaart gelegd waar ik hem wilde hebben en heb ik kleine potlood puntjes op de kaart gezet. Daarna de andere kaart uit gestanst de honingraat in de stans laten zitten en nummers gegeven daarna overgebracht op de volgende kaart met de potlood puntjes. Met een klein lijm potje met een dunne punt, erop geplakt. Daarna beïnkt met VersaMagic chalk inkt Tea leaves.

De stempel geplaatst met de zelfde kleur VersaMagic chalk inkt Tea leaves, de lantaren-bloemsticker van een stickervel gebruikt. De randen van de basis kaart heb ik met groene oogschaduw bewerkt.

De cardstock met dubbelzijdige tape bevestigd op de kaart.


5de kaart



Het wilde niet zo lukken om de juiste kleur weer te geven op de foto, de kleur van de kaart is ietwat donkerder van kleur in het echt.

Gebruikte materialen:
  • bruine basis kaart 13x13 
  • snijmallen
    •  Sizzix Thinlits Die Set 4PK Mixed Media 660220 
    • Couture Creations de ballerina 
  • Stempels
    • Joy! Crafts muziek stempel set Life is a song en Dance to the music 
  • Inkt
    • Versa Magic chalk inkt Gingerbread 
  • lintje 
  • dubbelzijdig tape en foam 2.5 mm 
  • streepjes papier 
  • Martha Stewart scoreboard 
Rondom met het scorebord 2 x gescored daarna de stempels geplaatst en de kaart uit gestanst.

Ballerina uit gestanst en de mal gebruikt voor de hoofdtooi en jurkje na te trekken uit geknipt en het jurkje op een foamblokje gezet..

Kaart verder opbouwen.

Met veel plezier heb ik deze kaartjes gemaakt en wellicht heb ik jullie kunnen inspireren.

Heb je interesse in de Sizzix Thinlits Die Set Mixed Media 660220 is deze binnenkort beschikbaar in de webwinkel van Hobby Alternatief.

Tips, ideeën altijd welkom!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===