vrijdag 14 april 2017

Pyrografie naambordje

Ik ben er lekker aan spelen met de houtbrander van Vaessen. Wat is pyrografie toch een leuke techniek.

Mijn buurvrouw zag wat ik gedaan heb voor de review. Ik kreeg gelijk een opdracht om voor haar een naambordje te maken.

Ik heb een close-up foto van de naambordje genomen. Omdat dit om een opdracht gaat heb ik er geen video van opgenomen.


Voor deze opdracht gebruikte ik Teak houten schijf van 34 x 37 cm.

Voor nu gebruik ik (nog) alleen houten schijven maar in de nabije toekomst ga ik ook zelf designs maken met takken en boombas.

Wil je ook een bestelling plaatsen voor zo een naambordje? Neem dan contact met me op voor een vrijblijvende offerte.



2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Sandie,
    ha wat leuk voor je een opdracht!!!
    Ik moet zeggen dat ik het ook een schitterend geheel vind geworden,
    het schrijven van de namen vind ik supermooi!!!
    Wie weet weer een nieuw ideetje voor je winkeltje!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Martha, dankjewel. Ja ik ga me hier wel in verdiepen. Ieder een wat dit in het echt ziet prijs dit wel aan. Ik voel super geƫerd dat dit gelukt is. Wellicht iets voor ons om te doen wanneer je hierheen komen?

      Verwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===