vrijdag 12 mei 2017

Een leuke frisse lente kaart

Hier is die dan, ook al regent het buiten. Ik heb de lente in mijn bol en verwerkt dit in een kaart. 

Het is, al zeg ik het zelf, een leuke kaart geworden.



Lijst van producten

  • Papier
    • Standaard basiskaart (wit)
    • Angelina en Adam Collection designpapier
    • Een basiskaart met folie honingraad motief
  • Versieringen
    • Bloemen van designpapier uitgeknipt
    • Lieveheersbeestjes stickervel


Mijn werkbeschrijving is als volgt:

Het designpapier is op maat gemaakt en op de wit basiskaart geplakt.

Van de dubbel honingraad basiskaart, heb ik de motief compleet uitgesneden en schuin over de kaart geplakt.

De bloemen van het designpapier heb ik uitgeknipt en op de kaart geplakt.

En als laatste, lieveheersbeestjes van een groot sticker achtergrondvel op de kaart over de honingraad motief geplakt

Deze kaart heb ik met veel plezier gemaakt.

Tips en reacties zijn welkom.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...