zaterdag 13 mei 2017

Een simpele kaart

Lieve lezers, ik ben Hellen Ypinga. Sinds kort ben ik deel van de designteam van Hobby Alternatief. Ik ben nog een beetje aan het ontdekken met verschillende producten. 

De reden dat ik weer lekker aan het hobbyen ben, is omdat ik ziek ben en eigenlijk geen betaald werk meer kan en mag doen. Ik wil graag nieuw doelen in mijn leven bereiken en gewoon lekker aan de slag met dagbesteding.

Ik vind het een erg leuke uitdaging om weer met iets nieuws aan de slag te gaan. Je kunt op vele manieren leuke dingen maken. Van eenvoudig waar ik mee ben begonnen tot aan zeer moeilijke dingen. 



Voor deze kaart heb ik de volgende  producten gebruikt.
  • Papier
    • Basiskaart van de Double Cards Set van de Action
    • Mica
    • Designpapier
    • Stickervel
  • Overig
    • 3d foamblokjes
    • 3d schaar
    • hobbymesje

De werkbeschrijving van hoe ik de kaart maakte is als volgt:

De basiskaart van de Action gebruikt, daar een vierkant uitgesneden met een hobbymesje. Vervolgens een velletje mica er achter geplakt. Daar achter heb ik een een stukje designpapier geplakt.

Ik heb een bloem uitgeknipt uit een designpapier en dit op de voorkant van het mica, met 3d foam tape, geplakt.

Als extra, 2 stickers van vlinders, geknipt uit designpapier, en bevestigd met 3d foam tape.

Dan had ik nog een vel met lieveheersbeestjes en blaadjes als stickers. Die heb ik er ook nog even bij geplakt.

Heel eenvoudig maar wel leuk resultaat.

Mijn item is begin de dag met een lach.

Tips en reacties zijn welkom.



2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Hellen,
    welkom op het blog van H.A
    leuk gemaakt met dat mooie papier!
    Je quote is helemaal positief!!!
    Daar houd ik van!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Martha

      Wat een superlieve reactie. Ik ben blij en trots dat ik deel mag uitmaken van dit team. Er komen nog meer mooie vervolg creaties.

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...