donderdag 18 mei 2017

Wedding Bliss

Hoi, hoi

Vandaag een trouwkaartje gemaakt voor een lief stelletje die binnenkort hun liefde laten bezegelen.



Dit keer wilde ik eens een andere kaart model kiezen dan wat ik normaal doe, even buiten de box denken. Aangezien ik ook de duiven wilde gebruiken paste dit niet op een kaart van 15 x 15.

De producten die ik gebruik heb




  • Craft Sensations producten 
    • Design paper pad Mix and Match
  • Action 
    • Made By Me pareltjes en hartjes
    • tacky glue 
    • foam blokjes
  • Papier 
    • glans karton parelmoer lengte 21 cm hoog 14.8 cm 
  • Snijmallen 
    • Crealies no 1  Gefeliciteerd 
    • Joy!Crafts
      • Duiven uit de wedding serie nr 6002/0383
      • randje met hartje 6002/0016
    • Bruid en Bruidegom 
      • merk onbekend. Het zijn stansjes die ik een keer op een beurs gekocht heb.

    Opbouw van de kaart gaat als volgt:

    Score de kaart op 5.1 cm aan beiden kanten en vouw de parelmoer zijde naar binnen.

    Ik bevestig twee oplegkaarten (4.8 cm bij 14.6) op de voorkant van de kaart. Één links en één rechts. Daarna heb ik de 2 randjes met het hartje uit gestanst en het lintje erachter bevestigd van 4.2 lang en 4 mm breed en voorzien van pareltjes en een hartje.

    Bruid en bruidegom zijn op foam blokjes geplakt. Aan de binnenzijde heb ik wederom de duiven stans op foam blokjes gezet en afgewerkt met pareltjes. Gefeliciteerd is bevestigd met tacky glue.


    Tips, ideeën altijd welkom! laat gerust een berichtje achter.



    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten

    === Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===