donderdag 1 juni 2017

Bee Happy!! Zzzzzz



Vandaag het vervolg op de eerdere zonnebloemen kaart, wat is het toch leuk om creatief bezig te zijn er zijn zoveel mogelijkheden.
Wat ik wel lastig vind is om de kaart goed op de foto te zetten, de kaarten zien alle plekken in de woonkamer! om maar zo natuurgetrouw mogelijk over te komen. 😉



Gebruikte producten: 



  • Action 
    • Made By Me bruine kaart met enveloppe 10.4 x 14.8
    • Burlap blok
    • Deco time cardstock
    • tacky glue 
    • sponsje
    • foam sticker bij (deze heb ik het vorig jaar gekocht deze zijn niet meer verkrijgbaar.)
    • dubbelzijdige tape 
  • Hema clear stempels
    • Groot en klein alfabet
  • Joy 
    • Ciseleer pen
  • Ali express
    • bloem en blaadjes
  • Nellie Snellen
    • Embossingfolder achtergrond honing bijen, EEB 006
  • Papier
    • geel 80 grams
  • Tsukineko
    • versa mark chalk inkt olive 

    Opbouw van de kaart

    Ondanks dat ik een drukker opleg kaart had uitgekozen wilde ik het nog door de honingbij embossing folder van Nellie Snellen halen voor een extra accentje al is het is niet zo goed te zien op de foto.

    En bij zo`n kaartje hoort natuurlijk een zonnebloem, wel met een 80 grams papier je kunt er echt hele leuke bloemen mee maken en ze laten zich goed vormen, vooral als je een hand beperking hebt gaat het een stuk makkelijker dan met dikker papier.

    Voor deze zonnebloem heb ik het gele papier bewerkt met red magic inkt en het hart met gingerbread inkt. Voor je gaat uit stansen is dit echt aan te raden anders gaat je papier stuk en dat zou zo jammer zijn van al je werk.

    Omdat het papier veel dunner is voorzichtigheid geboden met opbollen, ik heb ze met dunne foam op elkaar geplakt  het lijken net echte bloemen.

    Voor de tekst heb ik de Hema stempels gebruikt en olive inkt om Bee Happy Zzzzz te stempelen, uitgeknipt  en voorzien van een stippel lijntje zelf ben ik hier nog niet zo handig in.

    Voor een natuurlijk tintje heb ik een stukje burlap gebruikt en wat losse draadjes als strikje het schattige bijtje heb ik het vorige jaar bij de kinder knutsel afd. gevonden.



    Tips, ideeën altijd welkom! laat gerust een berichtje achter.


    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten

    === Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===