zaterdag 26 augustus 2017

Roosje in een venster

Na alle kleur kaarten vond ik het weer eens tijd om mijn favorite kleur wit te gebruiken, met zo`n kaartje kun je alle kanten op en op het laatste moment kun je er gefeliciteerd of iets anders opzetten.


Handige Tip!: Bewaar een rest stukje van je papier van je reeds gemaakte kaart! indien je nog niet weet welke tekst je wilt gebruiken, zo heb je altijd het zelfde papier bij de hand wanneer je de kaart later gaat versturen.

Lijst van gebruikte producten:


  • Craft Sensations producten 
    • linnen cardstock metallic A5
  • Action
    • Foam band
    • restje groen roosje papier voor de blaadjes en voor achter de honingraat.
  • Papier
  • Martha Sewart scoreboard
  • Darice embossingfolder
    •  Scrolls Background 10.5 cm x 14.5 cm 
  • Sizzix mixed media thinlits
    • de honingraat 
  • Creatables  Marianne Design
    •  Bloem en Bladeren LR0156
  • Alie express
    • Vierkanten snijmallen 2 verschillende maten gebruikt. De buitenmaat is 6 x 6 cm
    • bloemen snijmal
  • Wit lintje

Opbouw van de kaart:

Dit kaartje vraagt niet veel werk, 1 cm vanaf de bovenzijde en onderzijde een score lijntje gezet. Voor in het midden heb ik een extra oplegkaartje gemaakt die ik door de embossing folder heb gehaald.

Zoals bij iedereen staat er wel een doosje op je hobbykamer met restjes papier 😊 en voor dit kaartje komen die restjes goed van pas om achter de honingraat te plaatsen. Van het lintje heb ik een dubbel strikje gemaakt

Tips, ideeën altijd welkom! laat gerust een berichtje achter.


2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Anita,
    Leuk dit kaartje van restjes,
    Ook het opengeeerkt kadertje vind ik erg mooi,
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Martha,
    Het open gewerkte rasterje is een van mijn favoriete snijmalen. En zo kon ik een restje papier toch mooi verwerken ook voor de blaadjes.
    Lieve groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===