donderdag 29 juni 2017

Zo maak je... Sfeerverlichting

Sfeerverlichting kan soms heel duur zijn. Maar ik heb een goedkoop oplossing voor jullie.



Eerst wilde ik een naamkaartje makken voor een tafelschikking. Nou weet ik dat voor alledaagse diners wij hier in Nederland niet snel een tafelschikking doen. Dat word meestal gedaan bij een huwelijksfeest of een bijzondere feest, en zelfs dan word dit door een restaurant zelf gedaan.

Omdat ik nog kerstlichtjes had liggen dat met batterijen werkt, dacht ik waarom niet alleen maar sfeerverlichting. Werkt op dezelfde principe alleen komt er andere stansen op, maar je kunt in plek van de stansen de naam van de gasten schrijft.

Deze kerstlichtjes kan je kopen bij de Action, Xenos of andere budgetwinkels.

Producten wat ik heb gebruikt:

  • Papier
    • Pergamano Vellum 
      • met verloop van kleur
      • Enige andere vellum kan ook
    • Via Chassé BV Mirror Cardboard Embossed
    • Fastprint COLOR 160 gr
      • Zwart
  • Snijmallen
    • Creative Exressions
      • Festive Collections: Tidings of Comfort and Joy
    • Studio Light Basic Cutting & Embossing
      •  Stencil SL43
    • Leanne Creatief
      • Lecrea 3D Dies Landscape 45.2762
    • Joy!Crafts Cutting & Embossing
      • Hexegon
  • Embossing poeder
    • Papermania 
      • Tinsel Gold
  • Stiften
    • Kuretake Emboss Writer
      • Brush
  • Hulpmiddelen
    • Joy!Crafts 
      • Ultra Fine Tip Applicator
        • gevuld met CreaPatch lijm
      • Double sided adhesive tape
    • Scoretape
    • Sticky tape
    • Schaar
    • Kerstverlichting met kralen

Ik heb helaas geen close-up foto's omdat de licht niet goed valt met mijn camera.

Voor mijn handelingen kun je kijken naar de volgende video:




Tips en reacties zijn altijd welkom


6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee, dat ga ik onthouden Sandie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als je iets soortgelijks maken, stuur me een link. Ik kom zeker kijken....

      Verwijderen
  2. Prachtig, mooi gemaakt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Sandie,
    zo leuk wat je hebt gemaakt, je bent zo inventief!!!
    Dat is echt jouw kracht!!!
    Supermooi resultaat!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===