maandag 28 augustus 2017

Verjaardagsgroet in een doosje.

Het was weer opruimdag op de hobby kamer en dan kom je van alles tegen, ik vond deze leuke foam stickers. Wat zal ik daar eens mee gaan maken het idee van de hobby kamer opruimen verdween als sneeuw voor de zon😊



Ik gebruikte de volgende producten:
  • Papier
    • basis van het doosje groen cardstock 
      • groen cardstock basis doosje  1 x 25 x 23 cm en voor de deksel 1 x 17 cm x 17 cm
    • Design papier (merk onbekend)  32 x 18 cm
    • rose cardstock voor vlaggetjes 15 cm x 10 cm
  • Snijmallen
    •  Vlaggetjes van de Boekenvoordeel
  • Hulpmiddelen
    • lijm
    • foam
    • 2 plastic rietjes
    • foam stickers 
    • template van Pinterest  
Maten zijn in inches 

Opbouw van het doosje is als volg:

Teken, knip en ril het doosje en de deksel 1 x 1 vierkant van 2.8 plakken  op de bodem. Beplak ook alle zijkanten van het doosje.

Dan heb je 1 extra vier kantje 2.5 x.2.5  hier maak je diagonaal 2 ronde gaatjes waar de rietjes door heen gaan.

Beplakt de onderkant met foam blokjes en plak het op de eerste vierkantje. Knip met de schaar allebei de rietjes in en zet de rietjes met de open geknipte uiteinde naar boven toe, zet hier je banner in vast.

Ik heb het afgemaakt met de foam stickers die ik had, alles kan als je maar rekening houd met de hoogte van je doosje.

Tips of vragen laat gerust een berichtje achter.





2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Anita,
    Leuk zo'n verrassingsdoosje!
    Erg mooi gemaakt, ooit heb ik em ook weleens gemaakt,
    Dat idee met de rietjes vind ik superleuk!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Martha, leuk dat je weer een kijkje neemt, zo zie je maar weer wat je met kleinere restjes kunt maken, het was voor mij de eerste keer zo`n doosje wel heel leuk om te doen. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===