zondag 16 juli 2017

Vogel Kerst hanger

Zoals beloofd het eerste item gemaakt met de Craft Sensations Clear Stamps & Cutting dies. En wat heb ik er plezier aan beleeft om het te maken.

De eerste is een Kerst hanger geworden.



De volgende producten zijn gebruikt:
  • Papier
    • Bruin papier
    • Off-white papier
  • Embossing folder 
    • Crafter's Companion Embossalicious Embossing Folders 6"X6"-Vintage Christmas Wreath 
  • Snijmallen
    • Craft Sensations Clear Stamps & Cutting dies
      •   vogel
    • Ali express ronde snijmal
  • Hulpmiddelen
    • Lijm
    • Hobby foam
    • Stras steentjes
    • Make -up oogschaduw poeder (aqua- goud glinster)
    • Lintje
    • Memento inkt 
      • ME-800 Rich Cocoa
Dit keer wilde ik iets anders dan een kaart. Het werd een kersthanger.

Close-up van de Kerst hanger

Het bruine papier heb ik door de embossing folder gehaald en uitgeknipt. Teken de uitgeknipte mal in spiegelbeeld na, knip hem uit om hem aan de achterzijde te plakken voor een mooie afwerking.

Vervolgens heb ik het geƫmboste gedeelte van een kleurtje voorzien. Dit deed ik door aqua- goud glinster oogschaduw met de vingers aan te brengen. Ook heb ik de hanger voorzien van steentjes en een ophanglintje. Het ronde stansje heb ik in het midden geplakt om daarop het vogeltje te plaatsten.
Tip:
Plaats de snijmal over de gestempeld papier. Hou dit eens tegen het licht (of het licht van een lamp). Zo kun je beter bepalen waar de snijmal exact moet liggen. Plak dit dan vast met mallen /schilderstape en hij snijd perfect uit.

Vragen of tips laat gerust een berichtje achter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===