donderdag 10 augustus 2017

Have a Happy day

Vandaag een bijdrage van mij, ik had nog een oude carnaval poster liggen, daar heb ik een stuk uitgesneden om als achtergrond te dienen onder de cirkel snijmal.



Ik gebruikte de volgende producten:

  • Papier
    • kaart met enveloppen (merk onbekend)
      • 14.5 cm bij 10.5 cm 
    • blauwe opleg kaart 
      • 14 cm x 10 cm 
    • witte oplegkaart 
      • 13.5 cm x 9.5 cm
      • is rondom met de distress tool bewerkt en be-inkt met de d.i.y. cirkel stencil
    • Lichtblauwe opleg kaart 
      • 10 cm x 8 cm
    • Carnaval poster een stuk van uitgesneden  
      •  10 cm x 8 cm
  • Snijmallen
    •  Ali express 
      • cirkel mal 
  • Stempels
    • Yvonne Creations Valentine  text  
      •  Have a 😊Day
  • Inkt
    • Versa Magic 
      • GD-000-078 Aegean bleu 
  • Hulpmiddelen
    • dubbelzijdige tape
    • sponsje
    • stencil gemaakt van snijmal cirkel
    • distress tool
    • We R memory Keepers Precision tool

De kaart is makkelijk te maken.

Zoals gezegd had ik de carnavalsposter van het vorige jaar nog liggen op mijn hobbykamer en vond de kleuren erg mooi die ze gebruikt hadden, en deze heb ik dan ook gebruikt om als oplegvel te dienen voor onder de cirkel snijmal.

De witte opleg kaart is bewerkt met de d.i.y. stencil (gemaakt van de cirkel mal) en bewerkt met de Aegean bleu inkt, daarna met de distress tool bewerkt voor een rafelig effect aan de randen. De enveloppe heb ik ook met de zelfde d.i.y. stencil bewerkt.

Verder heb ik het blauwe oplegvel op de witte basis kaart geplakt met de tape, daarna het gestempelde witte oplegvel, aan de achterzijde van de uit gestanste cirkel oplegvel heb ik het stuk van carnavals poster geplakt en deze boven op het gestempelde oplegvel geplakt.

Veel kan als achtergrond voor deze cirkel snijmal dienen, glitter papier- een leuke reclame folder- zelf een stuk krant.

Tips of vragen stel ze gerust.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===