donderdag 7 september 2017

Een doosje om cadeau te doen.

Vind je het leuk om een doosje waar je kleine spulletjes in kan doen als cadeau weg te geven? Of wellicht voor je zelf te houden? leuk om weg te geven met geurend badzout. Vandaag deel ik dit doosje van mij met jullie.





Ik gebruikte de volgende producten:
  • Spanen Doosje (Robbelien)
    • 9 x 12  x 5 cm
    • Ovaal
  • Bloemen
    • 3d shape forming
      • 1 bloemen set
  • Verf
    • Viva Decor
      • Inka gold 
        • copper - kleur 903
    • Deco Structure paint (Action)
      • Cement look 
    • Van Eyck Acrylverf (Action)
      • Sienna 
  • Stof
    • Deko -Tull (Aldi)
      • crème 
  • Hulpmiddelen
    • Lijm pistool
    • sponsje 
    • plastic handschoenen
    • afwas sponsje
    • embossing matje
    • embossing pen



Als eerste heb ik de acryl- en de structurenverf gemengd en deze met een sponsje op de doosje aan gebracht met een deppende beweging. Laat dit goed drogen. Daarna heb ik met een doekje de Viva Decor copper kleur aan gebracht. Kijk even hoe je de bloemen en blaadje wilt hebben op de deksel van het doosje. Daarna vastplakken met het lijmpistool. 

Zie de video, van Studiolightmovies om de bloemen te maken, zelf vond ik het veel makkelijker om de bloemen en bladeren met de vingers te vormen.


Wel heb ik een embossing matje en een afwas sponsje gebruikt om het hart van de bloem te vormen.

Als laatste heb ik 3 cm breed deco tule genomen en dit tussen de bloem en bladeren gestoken.

Tips of heb je een vraag stel ze gerust.

Veel plezier met je eigen creatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===