vrijdag 22 september 2017

Eenvoudige condoleren kaart

Gelukkig hoef ik deze kaarten niet te versturen maar ik heb ze gemaakt voor de markt op zaterdag.

Luckily I do not have use for a sympathy card at the moment, but I wanted to make a few for saturday's market.



Het is nooit leuk als je iemand moet condoleren, maar dit komt wel eens voor. Dit kaartontwerp kun je ook voor andere gelegenheden gebruiken.

To send a condoleance or sympathy card is never a good feeling, but sometimes you do need one. Though these cards are made for condoleances you could use it for other moments when sympathy is needed.


=== Lijst van Producten/ Product list ===

Papier
  • LeSuh Basiskaart / Card Base
  • WaterArt Aquarelpapier / Water color paper
  • FastPrint zwart / black
Stempels/ Stamps
  • Studio Light
    • Gecondoleerd - STAMPSL 160
  • Viva Decor
    • Kondolenz II - 4003 13400
    • Grunge hintergrunde - 4003 158 00
Inkt/ Ink
  • Tsukineko
    • Memento Dye dew drops
      • MD504 - Lulu Lavender
      • MD501 - Lilac Posies
      • MD506 - Sweet Plum
    • VersaMark
Embossing
  • Papermania
    • Embossing Powder - Tinzel silver
    • Heat tool
Overig/ Rest
  • WRMK - Precision Press
  • Keukenpapier
  • Tissue tape

=== Close-up foto('s)/ Close up photo(s) ===

Meestal krijg je één of twee stempels in een set wat je niet altijd weet hoe om te gebruiken. Voor een eenvoudige kaart kan dit altijd handig van pas komen.

With some stamp sets you get a few stamps that makes you wonder how you could use them. They can always be used for a simple card.


Voor mijn ontwerp heb ik de verfstreken gebruikt om een eenvoudige achtergrond te maken. Je kunt ook andere kleuren gebruiken of zelfs in regenboog gedaan worden. Zo kun je dit ontwerp ook voor ander gelegenheden gebruiken.

I used the paint stripes to create a simple background. You could change it up with other colors or create a rainbow effect to make it suitable for other occasions.

=== FilmpjeVideoclip ===



Tips en reacties zijn altijd welkom.

Tips and comments are more than welcome.


10 opmerkingen:

  1. Mooi idee met die strepenstempel.ga ik onthouden, heb er zo ook nog een paar liggen....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nancy. Idd. Heb ook een hoop stempels hier wat ik "minder" gebruiken dan de andere. Ga voor ze allemaal nu nieuwe ideeën voor bedenken.

      Verwijderen
  2. Prachtige, stijlvolle kaarten. Heel mooi met de strepen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Angelique. de strepen zal ook mooi wees in zilver goud en brons.

      Verwijderen
  3. Hoi Sandie,
    wat heb je een prachtige kaarten gemaakt. Natuurlijk hoop je dat dat je ze niet hoeft te versturen, maar helaas hoort het ook bij het leven en heb je deze kaarten ook nodig.
    I moest zo lachen om je reactie op mijn dikke dame kaart! Hoe ik aan de foto van u kwam! Hahahaha, zo grappig! Je schreef ook nog een poosje geleden dat je moest wennen aan de agenda's in Nederland/België. Woon je nog niet zo lang hier? En waar kom je vandaan?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi GerJanne, eerstens dankjewel voor de compliment.
      Ik houd van humor, maar mijn humor valt niet bij allemaal in de deur... hihihi...
      Ik ben in Zuid Afrika geboren en getogen. Ben in Nederlands vanaf 2008. Dus een poosje al. In Zuid Afrika ga je spontaan op de bezoek. Je stap in de auto en ga zo willekeurig bij vrienden of familie voor een bakje koffie of een BBQ. Altijd tijd voor een BBQ. Ben ze niet thuis ga je gewoon naar de volgende stop...hihihi. De spontaniteit mis ik geweldig veel. Als je ingepland moet worden voelt voor mij niet prettig (bijna op afstand gehouden, als je snap wat ik bedoel), maar ik kan dit hebben van vrienden of familie omdat ik ze situaties weten. Dus dit kan niet anders. Alleen mis ik de spontaniteit. Maar Tja ik ben geen Zuid Afrikaanse meer, dus moet ik daar aan wennen... hihihi

      Verwijderen
  4. Hoi hoi Sandie,
    oei nu zie ik dat de markt afgelopen zaterdag was,
    dat komt er nu van als je de berichtjes in de verkeerde volgorde leest, Martha..
    Maar hoe is het gegaan?
    Dit kaartje is erg mooi en ook een leuke tip om toch je stempeltjes weer eens anders te gaan gebruiken!
    Bedankt, heel mooi resultaat!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Martha, ging erg goed. Heel veel contacten gemaakt, veel interesse in workshops en veel kaarten verkocht. De andere ging niet zo goed maar dat was ook niet de ideale markt ervoor.

      Verwijderen
  5. Sandie, wat een mooie kaart voor een trieste gebeurtenis. De condoleance stempel van Viva Decor (4003 13400), is dat een al wat oudere stempel of is deze nog gewoon te koop en weet u dan misschien waar? Met vriendelijke groet, Han

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Han,
      Deze stempel is nog beschikbaar. je kunt dit bij mij bestellen. Ik heb dit nog niet toegevoegd in mijn webwinkel. Als je een email sturen naar info@hobbyalternatief dan bestel ik hem voor je.

      Verwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===