woensdag 6 september 2017

Fancy corners met een vlinder


Vandaag een bijdrage van mij, deze keer heb 4 kleine losse embossing folders gebuikt op 1 kaart.



Ik gebruikte de volgende producten:
  • Papier
    • Basiskaart zacht geel parelmoerkaart met enveloppe (Action) 
      •  15 x 15 cm
    • design blok (Action)
  • Snijmallen
    • Ali exspress
      • Vierkant met stiksel 
        • 6.2  x 6.2 cm  en  5.8 x 5.8
    • Coutore Creations
      • Vlinder
  • Embossing
    •  Cuttlebug embossing folder 
      • 4 pack Fancy corners
  • Hulpmiddelen
    • Lijm
    • foam
    • pareltjes
    • score bord
Kleine embossing folders zijn erg leuk leuk om te verwerken op een kaart. Ik embos eerst het papier met de embossing folder. Daarna stans ik het uit. Zo kan ik beter zien hoeveel ruimte ik er omheen moet laten.

De score lijntjes heb ik rond om op de basiskaart gezet op 0.5 mm uit de kant. De 4 kaartjes op foamblokjes gezet en op de kaart geplakt de uitgestanste vlinder heb ik voorzien van pareltjes.

Veel plezier met je eigen creaties.






2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Anita,
    wat leuk desze kaart met vier afzonderlijke kaartjes en zo bij elkaar gehouden door de vlinder, ik vind het mooi!!
    Zo ook je vorige creaties!
    Door tijdgebrek houd ikm het bij dit bericht maar ik krijg het gelukkig wat rustiger!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Martha, wat leuk je weer te zien op de blog,fijn voor je dat het wat rustiger word, dank je wel voor je lieve reactie. liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===