vrijdag 22 september 2017

Markt en zo...

Hoi allemaal, afgelopen twee weken was ik bezig om spullen te maken voor de markt. Ik heb er van een aantal een blogbericht met filmpjes gedaan. Daarom plaats ik degene waar ik geen blogberichten of filmpjes van heb vandaag voor jullie.

Hi everyone, the last two weeks I have been quite busy with creating merchandise for the market. Though I made blog posts with videos for some of the pieces I made, I just did not have the time for all of them. I am posting some photo's for you to see.

Ik heb een aantal houten schijven gebrand met tekst.

Here are some of the wooden discs with wood burned texts.






Ook heb ik enkele cement bloembakjes gekocht en deze versierd met Maya Gold en Gilding Flakes.

I ordered some concrete flower pots and pimped it up with some Maya Gold and Gilding Flakes.



Verder heb ik een aantal kaarten gemaakt wat ik aanstaande week nogmaals ga maken voor blogberichten.
Next week I will attempt to record remakes of these cards.







Nou dit was een plezier met alles uit testen maar ik ben wel blij dat dit nu achter de rug is. Was best veel werk. Maar ik heb ervan genoten.

Nu nog afwachten of ik alles verkocht krijg.

Fijn weekend.

I found it a very busy two weeks, and at times overwhelming. I am glad that it is over. But I enjoyed it immensely.

Just have to wait and see if anything sells.

Enjoy your weekend.


2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Sandie,
    woooow jij hebt bepaald niet stilgezeten zeg,
    mooie creaties heb je gemaakt,
    is de markt al geweest?
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Martha, Je zag al de antwoord op je vraag.... hihihi

      Ja ik heb heel erg hard gewerkt. Nu nog steeds een paar extra bestellingen aan het maken. Was met té min kaarten gegaan.

      Verwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===