maandag 9 oktober 2017

Eenvoudig sterkte kaartje.

Hoi! Bedankt voor alle reacties op mijn vorige berichten, vind ik ontzettend leuk om te lezen.

Zoals jullie inmiddels wel weten vind ik embossing folders geweldig om mee te werken. Daarom is de kaart van vandaag geen uitzondering. Ik heb gekozen voor een "sterkte" kaartje. Dit is een eenvoudig maar mooi kaartje.



Een embossing folder leent zich voor vele technieken. Je kunt het eenvoudig houden zoals ik met deze kaart heb gedaan, of je kunt er kleur op aanbrengen met een sponsje, kwast, inkt, zoals bij een van mijn eerdere sterkte kaartjes met de "script embossing folder".

Gebruikte producten:

Papier
  • Enveloppe en kaart parelmoer ( Made by me Action )
    • 13 x 13 cm
  • rest stuk hobby linnen karton ( Hobby karton)
  • rest stukje bruin/oranje op maat gesneden 7 x 3 cm ( Hobby karton)
  • rest stukje bruin ( Hobby karton)
Snijmallen
    • Craft Emotions   
        • bladeren 115633/0112
        • Ali Express
          • rechthoek met stiksel 4.5 cm x 9.5 cm
        Embossing folder
        • Boekenvoordeel 
          • Herfst bladeren 13 x 13 cm
        Stempels
        • Marianne design
          • With Sympathy
        Inkt
        • Memento Dye Inkt
          • MD 902 Gray Flanel
        Hulpmiddelen
        • Groen lintje van de markt
        • Tacky glue (Action)
        • Dubbelzijdige tape (Nellie Snellen )
        • Strass steentje (Nellie Snellen) 
        • Foam blokjes 2mm (Action)
        • We R Memory Keepers Precision press tool

        Het mooiste papier vind ik parelmoer papier. Er ligt een mooie glans overheen en dat bevalt mij goed. Of het nu voor een trouwkaart is of een sterkte kaartje.

        Het kaartje is geĆ«mbost met de mooie bladeren embossing folder van Boekenvoordeel. Nadat ik alles uitgestanst heb en de tekst heb gestempeld, is alles op de kaart bevestigd. Als je op het allerlaatste moment een kaartje nodig is dan is deze kaart zo gemaakt.

        Vragen of tips, ik hoor het graag.

        8 opmerkingen:

        1. Wat een mooie stemmige kaart Anita. Prachtig die embossing met bladeren erop.
          Lieve groetjes Miranda

          BeantwoordenVerwijderen
          Reacties
          1. Dag Miranda, dank je wel ik had even mijn twijfels bij de aankoop van de embossing folder. Uit eindelijk blijkt het toch een mooie embossing folder te zijn.
            Groetjes,Anita

            Verwijderen
        2. Heel mooi gedaan, de warme kleuren van het label passen mooi bij het embossing patroon.
          lieve groetjes Angelique

          BeantwoordenVerwijderen
        3. Dag Angelique, dank je wel, soms dan valt alles zomaar bij elkaar. Ik heb een ladekastje voor restjes papier en deze kleuren lagen er nog in. Groetjes Anita

          BeantwoordenVerwijderen
        4. Heel mooi dit Clean and Simpel sterktekaartje Anita, prachtig die embossings achtergrond...
          groetjes en een fijne dinsdag
          Rosina

          BeantwoordenVerwijderen
        5. Heel erg mooi.
          Ik hou wel van die rustige uitstraling en dat kleine "toefje" deco erop.
          Stijlvol en chique hoor.

          BeantwoordenVerwijderen
          Reacties
          1. Dank je wel Daphne, less is more zeggen ze, ben zelf ook meer van het rustige.Groetjes, Anita

            Verwijderen

        === Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===