zaterdag 28 oktober 2017

Rudolf the red nose reindeer.

Vind je Rudolf ook het leukste rendier van Santa? Voor de kaart van vandaag heb ik gekozen voor  designpapier met een drukker motief, in combinatie met een gestempelde en ingekleurde Rudolf.





De gebruikte producten:

Papier
  • Witte kaart met enveloppe (beurs)
    • 15 x 15 cm
    • Oplegvel (  paper-block design by Studio Light Action)
      • 17 x 14.8 cm
      • Stempelpapier voor het rendier te stempelen ( beurs)
        Snijmallen
        • Craft Sensatations
          • randje
        • Joy Crafts
          • hexagon 6002/0083
        • Ali Express 
          • curve 
        Stempel
        • Papermania 
          • 8x8 Urban Stamps - Noel (23pcs) Christmas Wishes
        Inkt
        • Tuskineko 
          • Versa Magic Chalk inkt 
            • GD-000-082  Weat
            • GD-000-077 Aspen Mist
        Hulpmiddelen
        • Tacky glue (Action)
        • Dubbelzijdige tape (Nellie Snellen )
        • Kleurpotloden van de (Hema) 
        • Precision press tool (WRMK )
        • steentjes (Wibra)

        Voor deze kaart wilde ik eens wat anders proberen. Toen ik pas begon met kaarten maken, kocht ik wel eens drukker designpapier. "het is toch niet helemaal mijn ding".

        Zo zullen we allemaal we onze voorkeuren hebben, niet waar?

        Ik heb 2 oplegvellen gesneden van 17 x 14.8 cm. Daarna heb ik de maat bepaald van de curve en deze uit gestanst.
        Dit deed ik één voor één aangezien er één in spiegelbeeld diende te zijn voor de achterkant van de kaart.
        De maat overgenomen voor op de witte kaart en deze ook uit gestanst.

        Met de Hexacon het ik het luikje gemaakt de eerste mal en de tweede samen op het papier bevestigd met tape en uitgestanst. Daar achter heb ik een blaadje stempelpapier geplakt met de stempel van Rudolf.

        De banner heb ik met dezelfde curve snijmal gemaakt, en wat is het toch heerlijk om een stempelhulp te werken. Rudolf was zo gestempeld. Na alles vast gezet te hebben is het kaartje klaar.

        De uiteindelijke maat van de kaart op het hoogste punt gemeten is 14.5 als hij klaar is.



        Geen opmerkingen:

        Een reactie posten

        === Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===