donderdag 21 december 2017

Kerstkaart embossing folder ingekleurd met ink

Doe jij dit ook wel, afdrukjes maken van je stempels, ik had er gemaakt met de kerstman van Craft Sensations, om te kijken welke kleur/ merk inkt het fijnste was. Tja en dan heb je een stempel afdruk waar je toch iets mee wilt maken.Toen bedacht ik mij dat het wel leuk zou zijn om een embossing folder en inkt te gebruiken.



Verderop in mijn bericht zie je een filmpje met duidelijke uitleg over inkten van een embossing folder.

Kaart beschrijving:
De basiskaart is met de dots geƫmbost, het oplegvel met de snowflake embossing folder.
De debost zijde heb ik met inkt in gestreken daarna het papier erin gelegd en door de machine gedraaid.

Het lintje met de ijssterren aan de achter zijde vast gemaakt van het oplegvel, de border stans van de Action wel op maat gesneden zodat alleen de gebogen rand er boven uit komt.

De kerstman is met behulp van de stempelhulp op papier gezet daarna pas met glans make- up poeder bewerkt en de kaart afgemaakt.


 "de kaart "

Tip! altijd als laatste de make -up poeder aanbrengen! de lijm pakt niet op make up poeder.


Externe video van Ink Stamp and Scrap


Welke embossing folder vind jij het mooiste om te gebruiken bij deze techniek. Daar ben ik heel benieuwd naar.




"De HA webwinkel “ is bezig te verhuizen naar een beter programma, hij is nog niet operationeel, bij interesse van gelijste producten kunnen er bestellingen geplaatst worden,via info@hobbyalternatief.nl  Zodra de winkel open is krijgen  jullie van ons  nader bericht hierover..

LIJST VAN PRODUCTEN
Papier:
Beurs, basiskaart 13 x 13 cm || Hobby Karton, Wit oplegvel || Merk onbekend, Glitterpapier oplegvel
Snijmallen:
 Triggered Emotions, Border; vierkantjes (10,1x10,1cm) || Ali Express, Ovaal met stiksel (7,1x6cm)(6,2x5,2cm) 
Stempels:
Craft Sensations, Christmas 2017 serie Santa 
Inkt:
Tsukineko, VersaMagic Night Sky GD-000-056
Embossing:
Ultimate Craft, Snowflake ULT158320 || Cuttelbug, Small Dots ITEM#14242259
Overig:
WRMK, Precision Press || Nellie Snellen, dubbelzijdige tape || Max & More, Makeu-up poeder || Lintje

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit kaartje Anita, leuke embossing erop.en bedankt voor de duidelijke uitleg ervan...

    Alvast hele fijne Kerstdagen
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Rosina, dankjewel,ook voor jouw hele fijne kerstdagen.Liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Anita,
    heel mooi kerstkaartje heb je gemaakt,
    ik vind een embossingfolder met rondjes altijd erg leuk om te gebruiken!
    Bedankt voor het elen van het filmpje!
    Fijne feestdagen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Martha, dank je wel, het is een favoriete embossing folder van mij, hoop dat je ook hele fijne dagen hebt gehad. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===