vrijdag 15 december 2017

Op het laatste moment label

Oei oei.... het diner van vanavond en ben helemaal vergeten om een cadeau label te maken. Ik had een hele mooie witte Helleborus plant gekocht voor een lieve gast die bij ons aan tafel schuift.




Voor deze kaart heb ik de grootse 2 opeen volgende snijmallen genomen en uit gestanst, daarna alle witte onderdelen uit het zelfde glansparelmoer papier en vast gezet met dubbelzijdige tape.
Bedankt heb ik op foam tape gezet. En klaar was mijn Bedankt label.
Wat was ik blij dat ik nog van alles had liggen.




=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===
* Papier/ Paper *

witte cardstock 13x13 cm || bedrukt cardstock 13 x 13 cm|| restje rood cardstock
* Snijmallen/ Dies

  Ali express label|| Joy 6002/0299||Dixi MD0051

* Overig / Rest *
Foam || Tacky glue || dubbelzijdige tape

2 opmerkingen:

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===