woensdag 13 december 2017

Review over de nieuwe hand-lettering clear stempels van Craft Sensations !

Hoi.... allemaal,  wat is er veel te doen om de nieuwe serie hand -lettering stempels, Jammer voor vele die héél graag deze serie willen aan kopen en hem niet kunnen verkrijgen in hun Action.
Gelukkig kon ik ze zo bestellen bij mijn Action ik ben een echte bofferd!








=== Stempelmaten ===

Happy Birthday:




  • 8.0 x 8.0 cm vuurwerk rond
  • 5.4 x 6.8 cm happy b-day
  • 3.8 x 0.5 cm ornamentje
  • 4.1 x 2.0 cm ballon hart 
  • 3.8 x 2.0 cm ballon rond
  • 3.1 x 01 cm ballon langwerpige 


Have big dreams:



  • 7.0 x 4.2 cm waterdruppels
  • 7.0 x 4.3 cm ringel vak
  • 2.5 x 2.5 cm love you
  • 3.5 x 3.5 cm miss you
  • 6.1 x 3.6 cm have big dreams



Be the best version of you:




  • 7.8 x 7.8 cm rondje
  • 5.3 x 0.3 cm  pijl
  • 9.8 x 0.5 cm ornamentje
  • 3.5 x 0.7 cm pijl
  • 2.8 x 0.3 cm half ronde pijl


You are invited!:


  • 5.5 x 7.5 cm vlek
  • 3.5 x 2.5 cm see you
  • 1.8 x 1.4 cm hi
  • 3.5 x 3.3 cm rondje
  • 1.5 x 1.1 cm chevron
  • 1.1 x 0.9 cm hartje
  • 4.0 x 0.3 cm dotjes
  • 8.1 x 0.1 cm bye bye
  • 3.4 x 6.7 cm you are invited!


For You:



  • 7.5 x 7.5 cm vierkant
  • 5.9 x 4.5 cm the best dream
  • 5.5 x 0.5 cm blad 1
  • 4.8 x 0.6 cm  blad 2
  • 4.8 x 0.6 cm blad 3
  • 2.2 x 6.0 cm for you
  • 1.2 x 1.2 cm rondje met hart


Thank you:


  • 1.0 x 1.2. cm hekje
  • 3.1 x 0.6 cm  accolade                
  • 2.0 x 1.2 cm ampersand
  • 1.6 x 3.8  cm THX
  • 2,3 x 2,6 cm  rondje thank you 
  • 5.0 x 6.3 cm thank you
  • 2,5 x 0,3 cm very much
  • 7,5 x 7,5 cm vierkant 


                                                     === Mijn bevindingen ===


Wederom een leuke stempel set die ook met de vorige stempel sets te gebruiken zijn!
ze zijn helder in hun afdruk, ik had even mijn twijfel of de geschreven tekst goed op het papier ging komen, ook dit is prima gelukt! 
De vierkantjes en rondjes zijn heel geschikt om achtergrondjes mee te maken.
Alles is gestempeld met Memento rich Mocca inkt pad  ME-000-800  


Welk van de 6 stempel sets is jouw favoriet!!!   


"De HA webwinkel “  is bezig te verhuizen naar een beter programma ,  hij is nog niet operationeel, bij interesse van gelijste producten kunnen er bestellingen geplaatst worden, via sales@hobbyalternatief.nl Zodra de winkel open is krijgen  jullie van ons  nader bericht hierover.. 


   









12 opmerkingen:

  1. Oooooh, die wil ik ook!!!!
    Heb ze nog niet gezien, maar weet nu dat ik het allemaal weer in de gaten moet gaan houden, pff, doodmoe word ik van die Action, hihi.
    Die met Happy Birthday is leuk zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Daphne, ze zijn echt leuk en happy hunting zou ik zeggen! groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. met de benzine die ik tot nu verreden heb worden dit superdure stempels...
    Ik vind ze super, vooral met de leuke achtergrondjes erbij ook! Ik denk dat mijn favoriet 'be the best of you' is.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach Nancy, dat is zo jammer, gelukkig heb ik een hele fijne Action winkel die voor mij items bestelt, ze zeggen wel ik weet nooit welke serie stempels er binnen komt tot nu toe geluk gehad. Hoop toch dat je ze binnenkort kunt krijgen. Groetjes, Anita

      Verwijderen
  4. Hele mooie kaart, mooi het vuurwerk in al die kleurtjes. Super mooie set en ben al heel wat keertjes in de Action gaan kijken maar helaas....
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Angelique, dankjewel ik zag de stempel en dacht gelijk aan vuurwerk, het was wel even kijken hoe ik het ging doen met de verschillende kleurtjes voor het vuurwerk! maar gelukt. Hoop dat jij ze ook gauw kunt kopen. Groetjes, Anita

      Verwijderen
  5. Hoi hoi Anita,
    wat een leuke setjes met stempels zeg, nee die heb ik bij ons in de Action nog niet gezien,
    ik vind ze allemaal even mooi!
    Mooie kaart heb je er mee gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Hoi, Martha, Ik zie ze bij ons ook niet meer liggen daar ligt de stempel serie van de kipjes en de bomen/flamingo nog. De hand-lettering is 2 x binnen gekomen. In 2018 wil ik nog wel een paar vuurwerk kaarten maken en kijken of ik er nog een variatie op kan maken. Groetjes, Anita

      Verwijderen
  6. Ik heb nog een vraag over het "bewaren/opruimen" van de stempels.....
    Ik Heb er ondertussen ZOVEEL, DAT IK ZE NIET MEER KWIJT KAN.
    Hoe bewaar jij je stempels als ik vragen mag?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Daphne, Er zijn veel mogelijkheden wat betreft het bewaren van je stempels. Het is maar net wat voor jou het makkelijkste is. Het heeft bij mij ook even geduurd voor ik een leuke oplossing had die niet al te duur was maar ook makkelijk in het zien van de stempels. Op internet heb ik een partij lege video boxen kunnen kopen voor een heel leuk prijsje. Daar past precies 1 set van 6 in ik laat ze wel tussen de acetaat zitten waarin ze zitten , ik zet maand/jaar en de naam van de serie erop. De dozen zelf zijn genummerd van 1 naar oei ik zie nu doos 15 staan. Ook maak ik een stempel afdruk van elke stempel voor in mijn klapper dat is dan mijn opzoek archief. Het zelfde doe ik met de stempel /snijmallen setjes die CS uitbrengt. Andere stempels bewaar ik op de zelfde manier in doorzichtige game doosje/ cd doosje. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super bedankt voor je antwoord.
    Ik heb een combinatie gebruikt van jou tips, ook de tips uit je berichtje verderop en een ideetje van mezelf.
    Ik heb nu wat meer overzicht en gebruik meteen alweer andere stempels die lang in de doos zaten.
    Zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag Daphne, wat leuk om te horen, en graag gedaan vind het fijn als ik iemand kan helpen. Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===