woensdag 7 februari 2018

Alaaffff..

Mijn eerste project als Design Team lid van Hobby Alternatief!

Maand januari is al weer voorbij en Valentijn komt er aan maar laten we niet vergeten voor een gedeelte van ons land staat ook CARNAVAL weer voor de deur!  


Maar ja, een kaartje maken voor carnaval valt niet mee. Toch ben ik de uitdaging aangegaan. 

Zelf ben ik gek van Distress Oxide omdat je zoveel kanten er mee op kan van stempelen, leuke achtergronden er mee maken, besprenkelen met water en nog meer.

Ik heb een witte cardstock gebruikt van 27 X 13.5 cm en deze door midden gevouwen. Daarnaast heb ik bij de Hema van die ansichtkaarten gehaald en daarop ben ik gaan kleuren/kliederen met de Distress Oxide. 



Ik heb een blendingtool gebruikt om de kaart in verschillende kleuren te bewerken. Let op met draaiende beweging voor degene die het nog nooit hebben gedaan. Wel even drogen met de heattool.

Gelukkig heb ik sinds kort de handletteringstempels van Craft Sensation dus gelijk gebruikt.


Ik heb met de ronde stempel, uit 3e stempel set van boven aan, een afdruk gemaakt met witte inkt. Daarnaast heb ik met de stippel stempel, van de 2e set, een paar afdrukjes gemaakt op de kaart met Distress Oxide. Het geheel weer gedroogd met een heattool.

Met die leuke kleine houten letters van Action heb ik schuin op de kaart CARNAVAL geplakt en verder versiert met lint ook weer van Action. 


Deze gedraaid om het idee te geven van een slinger. En vergeet natuurlijk ook niet die kleine leuke knoopjes.

Nou dit was mijn 1e projectje als lid van het Design Team van Hobby Alternatief. Ik hoop dat jullie het leuk vinden en ben benieuwd naar jullie kaarten/projectjes.



=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===
Producten voorzien van een link zijn beschikbaar in de webwinkel. 

* Papier/ Paper *
Wit cardstock van 27 X 13,5 cm
Hema aansichtkaart

* Stempels/ Stamps *
Craft Sensations Handletting stempelset

* Inkt / Ink*
Distress Oxide: Abandoned Coral / Fossilized Amber / 
Peacock Feathers / Lucky Clover /Candied Apple  

* Overig / Rest *
Knoopjes, lint, houten letters

5 opmerkingen:

  1. Leuk.
    Lekker vrolijk.

    Die stempels wil ik Ook!!!!šŸ˜£
    Tot nu toe nog niet kunnen kopen hier in de buurtšŸ˜­

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel!! Ja ik ken het Daphne. Ik had de moed opgegeven hahaha...en ineens zag ik ze!!

      Verwijderen
  2. Hoi hoi Danielle
    leuk weer een nieuwe designer in het team!!!
    Wat heb je een vrolijke carnavalskaart gemaakt!!!
    Mooi resultaaT!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel Martha. Wilde toch de uitdaging aangaan met een carnavalskaart. Best wel moeilijk hihi

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===