donderdag 8 februari 2018

Carnavals kaart of .....toch iets anders?

Het is maar goed dat er af en toe eens een grote opruiming plaats vind op de zolder, zo kom je nog eens wat leuks tegen! een gipsen hoofdje en daar maken we dan een Carnavals popje van.
Aangezien ik uit het zuiden van het land kom zeg ik Alaaf!





Zo heb je wat leuks op je tafel voor Carnaval.




Aan de achterkant van het hoofdje heb ik een ijslolly stokje met het lijmpistool vastgezet, hier overheen heb een een restje rekverband gedaan net onder het gezichtje. Aan de achterkant afgewerkt met vilt, daarna het hoedje geknipt en vast geplakt met het lijmpistool. Het goudlintje met de kraaltjes heb ik met zwarte draad vastgezet. Een draad door het restje stof geregen en vast gezet op het rekverband. Van een stukje tule een sjaaltje geknipt en vast geknopt. Met meerdere van zulke popjes kun je een leuke tafel stuk maken. Uiteindelijk is het een Carnavals decoratie op tafel geworden.

Heel veel plezier als je Carnaval viert!!!!!!





=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===
Neem eens een kijkje in de webwinkel

* Papier/ Paper *

* Snijmallen/ Dies*

*Inkt*

*Stempels*

 *Overig/Rest*

* Mixed Media*

Gipsen hoofdje 3.5  bij 4.5 cm||Acrylverf zwart en rose|| Glossy accents|| Restje stof-tulle- Zwarte vilt|| Goud draad||Kraaltjes|| Ijslollystokje||Lijmpistool             

4 opmerkingen:

  1. Dag Daphne, leuk je weer te zien, dankjewel, fijn weekend. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Anita,
    wat leuk dit schattige popje en zo leuk gemaakt!
    Die maskers met BOA's vind ik ook erg vrolijk,
    ik woon dan wel in Brabant, maar carnaval zit niet in mijn bloed, ik kijk wel naar de optocht enzo maar verder gaat het niet,
    voor jou veel carnavalpret!
    Liefs martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Martha,veel plezier met het kijken naar de optocht. Martha ik vond het leuk om eens geheel iets anders te maken dan een kaartje. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===