dinsdag 20 februari 2018

Gefeliciteerd

We hebben altijd wel een verjaardag om te vieren, het is telkens weer een uitdaging om te kiezen wat te geven. Alleen geld geven is ook zo saai vandaar deze leuke portomenee kaart!




Beschrijving van de kaart:

Voor deze portemonnee heb ik een basisvel van 30 cm x 12 cm gerild op 13 - 13.5 -26.5 en 27 cm. Op de twee binnenzijden is patroonpapier geplakt een halve cm kleiner dan het basisvel ook aan de buitenzijde voor heb ik dit patroonpapier geplakt, de hoekjes zijn rond gemaakt. Aan de rechterkant heb je een korte flap van 3.5 x 12 cm waar ook het patroonpapier op geplakt is, op die zelfde flap heb ik een blauwe strook van 7 x 2 cm geplakt aan de buitenkant en verstevigd met twee splitpennen. Als de portemonnee open is zit aan de linkerkant een blauwe strook van 12.5 x 6 cm deze heb ik aan de rechterkant en onderzijde bevestigd met lijm.

Daar bovenop zit een blauwe strook van  6 x 6 cm die ik gerild heb op 1 cm van de bovenkant. Na het patroonpapier van 5 x 5.5 cm heb ik de bovenzijde van de rillijn omgeklapt en met twee splitpennen vast gezet. Daarna heb ik op het middenstuk een blauwe strook van 9 x 10 cm ingesneden op de hoogte van 2- 3 -4 -5-6- 7 cm allemaal tot een cm van de kant.

Op de voorkant zit een stukje van 7 x 5 cm die ik aan de buitenzijde heb geplakt, behalve aan de zijde waar de portemonnee moet sluiten.
Aan de voorkant heb ik de letters celebrate! geplakt




We hebben deze week (19 - 23 febr) een Ink it Up promotie van 10% korting op alle inkt in onze assortiment. Heb je inkt nodig dan is nu de tijd om te kijken. 10% 

Let er op de minimum €10 bestelbedrag. Ook is de 5 dagen levertijd alleen een indicatie.
kijk snel op onze webwinkel.... www.hobbyalternatief.nl


=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===

 In de webwinkel vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt,neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.

* Papier/ Paper *
Blauw cardsstock|| Craft Sensations design papier

* Stempels/ Stamps *

* Snijmallen/ Dies*
AliExpress, alfabet  

* Inkt / Ink*

* Embossing *

* Pennen/Stiften/Potloden/ Pens/Markers/Pencils *

*Overig/Rest*
Splitpennen || Olba||Houtlijm

2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Karen,
    Leuk kadootje zeg, mooi gemaakt en mooi do!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo martha bedankt voor je lieve berichtje liefs karen

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===