donderdag 22 februari 2018

Verjaardag Mannenkaart

Mannen verjaardagskaarten ik hoor van meerdere mensen dat ze het moeilijk vinden om inspiratie op te doen, zelf  vind ik het soms knap lastig, op een of andere manier liggen vrouwen kaarten mij toch beter hihi. Het komt je beslist bekend voor niet het juiste papier of idee te hebben. Of net niet die ene snijmal of embossing folder.



Beschrijving kaart:

Voor deze kaart heb ik een karft kaart genomen en deze bewerkt met de embossing folder waar een standhuisje op staat. Deze is geembost op 1/3 van de bovenkant van de kaart en daarbij de super leuke snijmal van  mixed media het wybertjes figuur gebruikt om het uit de kaart te stansen. Aan de achterzijde van het uitgestanst figuur heb ik een zwart opleg vel geplakt voor wat meer accent te krijgen.
De stans van de man is ingekleurd met Twin markers. Deze stans heb ik ooit eens gekocht op een beurs, helaas weet ik niet van welk merk snijmal het is ( ik heb het niet terug kunnen vinden op internet) 
De strandhuisjes zijn met poeder ingekleurd. Met een zwart potlood is er wat schaduw aangebracht bij de broekspijpen en de hond. Een lintje heb als halsband en riem gebruik. Het lintje is door de hand van de man gehaald en aan de achterzijde van de hond vastgezet. 

Wat zijn jullie favoriete mannenkaarten om te maken. 


We hebben deze week (19 - 23 feb) een Ink it Up promotie van 10% korting op alle inkt in onze assortiment. Heb je inkt nodig dan is nu de tijd om te kijken. 10% 
Let er op de minimum €10 bestelbedrag. Ook is de 5 dagen levertijd alleen een indicatie.
kijk snel op onze webwinkel.... www.hobbyalternatief.nl

=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST === 


 In de webwinkel vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen


* Papier/ Paper *
Bruin en zwart papier

* Snijmallen/ Dies*
Boekenvoordeel happy B-day|| Amy Design kat en hond Add10023||Sizzix Thinlits Dies 4/Pkg door Tim Holtz-Mixed Media 660220 

*Stempels*

*embossing folder*

Crafters Companion  Die'Sire Beach Huts EF6-BCHHT
  
* Inkt / Ink*

* Pennen/Stiften/Potloden/ Pens/Markers/Pencils * 
TwinMarkers

*Overig/Rest *
Lijm|| Stansje van de man|| Lintje






4 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Anita
    Mooi mannenkaartje, leuke mallen heb je gebruikt,
    Mannenkaartje vind ik wat moeilijker maken, maar dat komt ok wel van het idee dat mannen kantjes en bloempjes minder leuk zouden vinden, terwijl dat misschien niet het geval is, mijn man Richard vindt dat juist altijd heel mooi, dus misschien wellicht een vooroordeel
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Martha, wat leuk voor je, die van mij zijn niet zo van de bloempjes op een kaart. Ach ieder zo zijn voorkeur en dat is maar goed ook. Groetjes, Anita

      Verwijderen
  2. Deze is leuk!!
    Een echte mannen kaart met veel details en lekker stoer.
    Ik maak meestal mannen kaarten met kleur bruin, blauw, groen of rood.
    En probeer da nietf teveel "toestanden" erbij te plakken, maar zoals Martha ook al schrijft....misschien een vooroordeel?!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel Daphne, de kleuren die je noemt zijn heel mooi voor een mannen kaart. We moeten gewoon meer durf hebben!

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===