dinsdag 27 februari 2018

Vrouwendag

Vrouwendag, een dag waar we trots op mogen zijn. We hebben lang moeten strijden maar nu kunnen wij met trots zeggen dat wij gelijk zijn aan de man.



Ik heb een witte  basiskaart van A5 formaat dubbel gevouwen in de lengte, hierop heb ik een blauw vel van 10.5 x 14.5 cm geplakt.
Bij de Action verkochten ze van Triggered Emotions punched paper hiervan heb ik een vel op het blauwe vel geplakt.

Vervolgens heb ik het knipvel van Marij rahder Miss Mimi Big Wishes nummer M 2604 uitgeknipt en geplakt met 3D kit. 
Om de kaart nog wat leuker te maken heb ik een geldzak een klokje en het celraam er nog opgeplakt.

.




=== LIJST VAN PRODUCTEN / PRODUCT LIST ===


In de webwinkel  vind je een  assortiment van de meest gebruikte producten. Vind je niet wat je zoekt, neem gerust contact met ons op en wij proberen dit zo voordelig mogelijk voor je te bestellen.


* Papier/ Paper *
Wit linnen karton A5 || Triggered Emotions punched paper

* Stempels/ Stamps *

* Snijmallen/ Dies*

* Inkt / Ink*


* Overig / Rest *
Marij rahder Miss Mimi Big Wishes nummer M 2604 || 3d-Kit

4 opmerkingen:

  1. Sterke kaart😊.
    Dat papier heb ik nog nooit gezien, ik ga gauw eens kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo daphne het heet punched papers was er in 2 boekjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Karen,
    Leuke kaart met superleuk plaatje erop, mooie achtergrond!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen

=== Leuk dat je een reactie achterlaten! / Thank you for commenting! ===